Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 20 besök senaste veckan (14351 totalt) |
Re:
Den är gjord.. men ska se hur fasiken jag får ut den... för jag kan inte logga in på Mylaps längre av någon konstig anledning... |
||||
Re:
Lägg ut den här då. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Re:
Måste bara få säga att det var lite trevligt att få dra upp Mr. Rejsa ur Lecakulorna ![]() Och jo han gjorde som han själv skriver i sin banguide... Han åkte rakt ut i lecan utan att försöka svänga ![]() _________________ Fredrik Becker Åker bana med en bil med 122 hästar, och 2.500kg. Då ofta med en räserbil i bogserbandet ![]() |
||||
Ja, här kommer en shitload med bilder(jag tog 1491 bilder under dagen). Eftersom jag tröttnade på att fiddla med sorteringen i Lightroom så satsar jag på kvantitet före kvalitet denna gång. Bilderna är helt ojusterade och obeskurna, rakt ur kameran, bara nerskalade med en gnutta automatisk skärpning. Håll till godo, tugga och svälj.
![]() Klicka för större bilder! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Re:
Du styrde in lite väl tidigt ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Re:
Vart är "Gilla"-knappen??? ![]() ![]()
_________________ Fredrik Becker Åker bana med en bil med 122 hästar, och 2.500kg. Då ofta med en räserbil i bogserbandet ![]() |
||||
Såg dig inte Magnus. Vilken bil körde du? Startade första racet i #323 tack vare Håkan och övriga välvilliga i teamet (STORT tack!). Mina varvtider i blött var inget att skriva hem om, men höll mig på bana iaf under min stint (första racet på 12 år
![]() ![]() _________________ Per Stacke 323ti E36 M3 E36 |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 20 besök senaste veckan (14351 totalt) |