| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vinn en cool bok - Rejsa-tävling?
|
1 besök senaste veckan (2439 totalt) |
|
||||||||||||||||||||||||
|
En riktig najs tegelsten att sitta och mysbläddra i, en trevlig höstpresent till någon trevlig person här på Rejsa. Jag satt och funderade på hur jag skulle göra med tävling o så - man får ju inte lotta ut saker i det här landet AFAIK. Och kom då på att den kanske skulle vara den perfekta boken till de som gillar "gissa bilen"-tråden (som nu är uppe i 99 sidor!!) https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Vad säger ni, ska den eldsjäl som bidragit med mest klurigheter i den tråden vinna boken kanske?
_________________ Magnus Thomé
|
||||||||||||||||||||||||
|
Re: Vinn en cool bok - Rejsa-tävling?
Eller den som gissat fel mest gånger?
Seriöst:
_________________ Martin W. Norlin "For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen." |
||||||||||||||||||||||||
|
Men om nu han får den så måste vi ju får tillgång till facit, eller hur, för Magnus har säkert memorerat boken
Bra initiativ Magnus
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||||||||||||||||||
|
Vilka är på topplistan i den tråden?
Calle känns som en favorit till segern men P.P. har kämpat på bra han med. Sen är det många till som idogt varit med )
|
||||||||||||||||||||||||
|
Har kikat igenom tråden och min röst faller på Calle Olsson
https://rejsa.nu/forum/profile.php?m Calle, PM'a mig din adress så skickar jag tegelstenen
|
||||||||||||||||||||||||
|
Re:
Bra val! En riktig kulturhjälte i även "innerhjul", "svängjänk" med flera bildtrådar.
_________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||||||||||||||||||||||
|
Re:
Ojdå , man tackar ödmjukast!
(du har PM) _________________ Calle Olsson |
||||||||||||||||||||||||
|
Calle har bidragit med SÅÅÅ mycket mer än vad jag har, så det är helt rätt.
(dessutom har jag redan nån hyllmeter med olästa motorböcker stående) _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||||||||||||||||||
|
Re:
Dessutom fullkomligen matar han ur sig en rad olika svängjänksbilder också, så han får också min röst också
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1 besök senaste veckan (2439 totalt) |