| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Simbins GTR
|
23 besök senaste veckan (74666 totalt) |
|
Jag vill inte att vi sprider demot på ett sätt som Simbin kanske inte vill. Så jag tog bort två poster i den här tråden. Registrera er på www.simbin.com och kommer det inget ändå så kan kanske en (alla behöver ju inte maila o fråga...) maila och fråga hur det ska funka med distributionen av demot och varför det inte kommer något.
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Tror det kan ha att göra med drivrutinen till Ljudkortet.
Internt ljudkort på moderkortet brukar strula. Har inte testat demot än, men har haft ett liknande fel med N2003. Monterade ett vanligt SB kort, som löste problemet. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||||||
|
Funkade kanon på min burk och mitt ljudkort är inbyggt i moderkortet.Men hur lyckas man köra ett helt varv utan att snurra????Hal på arslet är Listern kan man säga
|
||||||
Du värmer upp däcken i cirka två varv innan du sätter pjäxan i pannrummet. Första varvet riktigt långsamt, andra varvet snabbare och tredje varvet fullt ös
_________________ Johan Meissner |
||||||
|
testade det lite fort, och jag vidhåller att ISI >>> Papyrus!
=) ska testa mer ikväll, men kul att se att ISI är tillbaka
hoppas bara på nätverkskoden är bättre nu. ps. det verkar som ISI säljer sin "motor" för spelen, och vi kan nog vänta oss alla möjliga spel baserade på deras grafik / fysikmotor.. vågar man chansa på ett bra kart-spel? _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||||
|
Tackar för tipset Johan.Men det funkar oxå att åka med hastighetsbegränsaren på och vingla en stund
Men måste säga att spelet kommer att bli hur NICE som helst
|
||||||
Ja hoppas att nätverkskoden är smidig, då snackar vi fantastiskt rolig onlineracing!
Blir det Rejsa24timmars online sen?
Vore fett ifall de hade någon sorts funktion för förarbyte, det borde väl inte vara så komplicerat egentligen. Man kör in i depå, ens andra förare tar över kontrollerna och man hamnar i spectatormode. _________________ Johan Meissner |
||||||
Det finns en meny där man väljer om 1:a eller 2:a föraren ska starta, och om 2:e föraren ska vara "player" eller"AI". Så kanske blir det möjligt med förarbyte online också
_________________ /Anders Kronberg |
||||||
|
Blir nog till att uppdatera grafikkortet, mitt gf2 mx hänger inte med längre men det får vänta till hösten för nu när det är sommar vill man ju lägga lite kulor på den riktiga bilen.
|
||||||
Jag har hört att man ska kunna vara upp åt 4 pers i ett team, det ska bli skitskoj att ha låånga race. _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Simbins GTR
|
23 besök senaste veckan (74666 totalt) |