Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 4 besök senaste veckan (44900 totalt) |
Re:
ska försöka fixa fram lite bilder så snart dom flesta prylarna är hemma i garaget :P _________________ Johan Palola |
||||||
Re:
![]() ![]() |
||||||
Efter en stunds motivationsbrist, så tog jag bilen igår o körde en liten tur på dryga 130 mil för o finna lite delar till kärran....hoppas på att kunna plocka ihop den nu under höst o vinter om inte latmasken slår till igen.
![]() ![]() ![]() Hoppas alla har en skön sommar i era garage ![]() _________________ Johan Palola |
||||||
Coolt med breddade skärmar, wankel och förgasare!
![]() ![]() Har du gjutit glasfibret själv eller finns sådana där coola skärmar att köpa? |
||||||
Re:
Tror att det även ska bli kul o höra det, när det varvar närmare 10000varv ![]() Glasfiber skärmarna både fram o bak plus fronten o huven plus trösklarna har jag köpt färdiga som på bilden, gick på typ 7000 om jag minns det rätt _________________ Johan Palola |
||||||
Re:
som du ser på bilden så blev det ingen front till den förutom motorhuv o skärmar, fronten hade för mycket vinklar o vrån så den blev inte bra alls o bara sprack så jag gav upp den, får köpa upp den från annat håll o dessutom behåller man nog hälsan o tålamodet längre haha _________________ Johan Palola |
||||||
Re:
Hur var passform,vikt finish på den fronten och vad kostade den och var köpte du den /slut på tusen frågor ![]() Mvh en i maffian.. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Jadu Johan, jag har inte den blekaste aning än, dom är nämligen inte inpassade än, men man kan ju säga som så att det är rallycross passform o finish på dom, vilket jag inte tror är jättelysande. men mina ska bli snygga när dom väl passas in, så då kan jag ge dig ett svar....kolfiberhuven vi gjorde vägde dock inte så mycket kan jag lova, haha _________________ Johan Palola |
||||||
Denna läckra bil hade jag glömt, kul att projektet lever. Väntar med spänning på resultatet.
![]() |
||||||
Kan hända att jag är den långsammaste o mest omotiverade Rejsianen någonsin... men idag blev det ett litet ryck för att försöka sy ihop torpedväggen...o ja det tog sin tid men nu är det iaf tätt med rallycross finish. o tålamodet tröt lite oxå o då fick vinkelslipen sig en åktur i passagerardörren, man vill ju inte va sämre än er andra.Lätta maximalt!!... o därför hoppas jag min instrumentbräda och baklucka i kolfiber dyker upp nästa vecka som man beställt...Porr på ingång alltså.
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Palola |
||||||
Oj vilka fina bitar!
![]() |
||||||
Re:
Hej Davve, kollade inte så noga men det bör gå med en helt vanlig makrolon, ser inte ut o va välvd någonstans. Det är iaf det jag har tänkt o trycka dit när det börjar närma sig. o en sån ruta kan du få tag i via plastskärmar.se _________________ Johan Palola |
||||||
idag blev det o börja bygga en mellanvägg så man kan ha kylaren i bagaget direkt bakom väggen o sen blir luftintaget genom golvet i baksätet med sugande fläktar....borde funka, eller jag hoppas iaf.
![]() ![]() _________________ Johan Palola |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 4 besök senaste veckan (44900 totalt) |