Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (44885 totalt) |
Vilken jäkla häftig maskin
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
||||
Re:
Trodde verkligen den axeln skulle palla det, blir att shimsa =) // Patrik _________________ Patrik Höglund |
||||
Nu har jag äntligen fått mina lister till rutor och dörrar samt dörrsidor så då var det bara att smälla dit dörrarna! =)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Även hittar ett par mer tidsenliga recaros som jag kommer använda =) ![]() // Patrik _________________ Patrik Höglund |
||||
För jäkla fräsig!
Jag har exakt en sådan stol hemma! Tänkte det skulle få bli en konstorstol i verkstaden.. Dock har min varit ombyggd av någon tidigare för att kunna användas i ett hadikapsyfte, så sitt dynan är lite knasig.. _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() |
||||
Re:
Åhfan! ja ja har en extra utan ränder som jag tänkt göra likadant med faktiskt =) Den lilla infon jag hittat om just designer touring-serien så verkar den populär inom handikapp-sammanhang o har väl sålts genom vissa såna företag också =)
Tack! Ja med några få kompromisser överensstämmer den faktiskt med visionen jag en gång hade =) // Patrik _________________ Patrik Höglund |
||||
Fy fan så grym!!!
Att jag missat den gjorde mig glad, för annars hade jag fått vänta på alla koola bilder och undateringar som skett!! ![]() Keep up the good work _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||
|
||||
Nu i veckan blir det väl hyffsat officiellt så nu kan jag dela med mig lite av det som är gjort =)
Mitt avgas som jag fick komponera ihop med lite andra delar och som min fantastiska garagegranne Frohlund tigade ihop mästerligt kom äntligen på vilket innebar att den kunde lämna pallbockarna till förmån för lite betong ![]() Och även närmre betongen för denna gången då ett nytt chassi inhandlades ![]() Och resultatet ihop med små fångare blev såhär! ![]() ![]() ![]() ![]() // Patrik _________________ Patrik Höglund |
||||
Jag antar att vi kommer få se denna i oijoij's monter på Elmia i påsk?
Skall bli spännande! Grymt bygge ![]() ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (44885 totalt) |