Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 12600 besök totalt |
Medlemskap förstås och sen ska man ställa upp som funktionär på några större arrangemang på Mantorp, typ STCC o liknande (och naturligtvis hjälpa till på de här träffarna också men det är ju självklart ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Tog någon bild på mig på Mantorp
Det var jag som Krängde fint med Sonetten. Var det någon som fick en bra krängningsbild? Jörgen Trued ![]() |
||
Re: Tog någon bild på mig på Mantorp
Hej. Jag fick en svängig film från Parisen där jag ligger i kölvattnet bakom Saaben. Film 4.8 MB VCD _________________ /Klas Pihl |
||
Ytterligare 2 filmsnuttar, Anders Larsson glömde av ett moment i F2 och stilstudie av chefen.
En fågel kvittrade om att åtminstone en av bilarna för första gången körde under 59 sekunder :o Edit: <=> _________________ /Klas Pihl |
||
Tack för filmerna!! ![]() ![]() 968-filmen är bara en svart ruta efter en tredjedel av filmen (strax efter att en viss 968 kört långa Mantorp en bit ![]() _________________ ![]() |
||
Trevligt med filmer Klas..även om det är på ens egna förarmisstag
![]() ![]() Bromsade på mej en gång till senare också i samma hörn,har en viss förmåga att göra det när det är "fri" avåkningszon..gjort likadant på Sviestad flera gånger när man ska svänga av rakan o in i rondellen ![]() Du lägger upp fler snuttar va? ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||
Lite filmsnuttar tagna med min digitalkamera: http://w1.629.comhem.se/~u62900124/
Stilstudie på Magnus: http://w1.706.comhem.se/~u70627441/s _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Får inte dina filmsnuttar att starta i Windows mediaplayer..vad gör jag för fel tro ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||
"Får inte dina filmsnuttar att starta i Windows mediaplayer..vad gör jag för fel tro"
Felet är nog att MOV = quicktimeplayer, vilket är utvecklat av Apple, mao måste du ladda hem quicktime player för att kunna se dom. _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 12600 besök totalt |