Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (17624 totalt) |
Re:
Du lägger in den där och undrar varför ingen vill åka till Stockholm? ![]() Finns det inga längs E4 som vill åka med i Skånewagen då? |
||||||
Re:
Onödigt kanske, alla vet det ju redan ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Jag trodde framsidan var i Trelleborg. Det är ju där landet börjar. Min vana trogen när det är fest planerar jag att OSA i samband med ankomst typ. Men någon bra ursäkt har jag inte besvärat mig med då det förmodligen inte är någon som skulle bry sig om den.. ![]() Men om jag nu kommer, kan man byta ut de destillerade dryckerna mot lite extra kött och kranavann? ![]() _________________ Anders Hansson |
||||||
Jag skulle gärna åka med men jag har cellgiftsbehandling i nästa vecka. Det gör mig inte helt socialt optimerad (både trött och illamående) så jag avstår.
_________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||
Re:
drickaönskemålet har jag hört av fler, så det tar jag på mig att vi fixar. Ang maten så får vi kolla hur vi löser det smidigast.. ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Re:
jag bor ju söder om stockholm och du få tar med mig så slipper jag åka med pendeltåget ![]() _________________ Philipp Klement |
||||||
Re:
Du kan inte skjuta på den då? Jag vet farsan brukar göra det, annars vet jag att alla har överseende med eventuella sideffekter av din behandling. Med andra ord vill vi ha med dig. Sen att du är en citronist gör inte saken sämre ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Nån nämnde rejsatröjan som obligatorisk klädsel, om man har en sån tröja dvs.. Jag har en sån tröja men den var en storlek för stor redan när jag köpte den.. Nu är den en och en halv storlek för stor så jag tror jag får hoppa över den, även om jag gillar den väldigt mycket.. Turn in, Apex, Flat out!
Jag har en Boomblaster.. Ska jag ta med den? den har CD-spelare och line in (3,5 mm) kan ju kompletteras med en telefon och spotify tex. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Re:
![]() Kan någon bistå med en signalkabel? 3,5 mm - 3,5 mm _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Re:
Ska se om jag har nån hemma _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Re:
Webkamera med alla oss andra kanske? ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (17624 totalt) |