Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 21824 besök totalt |
Re:
Dåså, det lät på Måns som du hade ett färdigt förslag/utkast men så var det inte då. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Nu när "elitserien" bestämt sig så är det inte långt tills våra preliminära datum blir spikade!
Har alla datum utom Rudskogen som kommer efter nyår. ![]() Vi jobbar också för att ordna en 2 dagars på Knutan i annan, intressant form. ![]() Håll ut ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Första inlägget uppdaterat samt finalen spikad till 29 september 2013 på Gelleråsen!
För övrigt väntar klubbracing Sverige på STCC/TTA som nyligen kom på att de saknar komplett tävlingskalender ![]() ![]() Innan dess är allt annat preliminärt förutom Gelleråsen som skickar ut kontrakt ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Nedan "gäller" alltså? Mantorp i Maj Kinnekulle i Juni Rudskogen i Juli Knutstorp i Augusti Gelleråsen 29 September _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Re:
Ja. _________________ Patrik Skoog |
||||||
Då är det helt enkelt så att jag har ett mål under nästa säsong som MÅSTE uppnås, jag SKA köra min bil på Rudskogen
![]() ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||||
|
||||||
Re:
Vi håller ![]() Knutan blir troligen två dagar, vi jobbar nu för ett upplägg där andra BMW entusiast klubbar och företag är med och delar på dag två samt att det troligen kommer kryddas med lite mer "tysk" racing. Vi återkommer när allt är på plats ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Nåt samarbete med norska BMW-klubben på Rudskogen? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Hej Patrik, Ser bra ut så långt men Gelleråsen är den 21/9 (inte 29/9), eller hur..? Står så i deras egen kalender iaf ![]() http://karlskogamotorstadion.com/calendar.aspx?year=2013&month=9&day=1 ![]() ![]() _________________ Johan Armskogh |
||||||
Re:
Vi jobbar på flera olika fronter med bl.a. Norska motsvarigheten till bmwsc. Vi återkommer så fort vi kan delge något som är klart. Men om allt går rätt väg kommer våra träffar bli riktigt bra! _________________ olof Johansson |
||||||
Re:
Absolut! Jag var nog lite trött... ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Äntligen så har STCC/TTA en kalender till 95% och BMW SC har fått bekräftat sina datum efter lite jagande idag! Lite tur är att inget krockade och att vi fick alla datum som vi ville
![]() ![]() Har uppdaterat första inlägget, BMW SC först ut igen med en färdig kalender för 2013 ![]() ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Kanon!!! Då kan jag boka hyrsläpet ![]() _________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart... ![]() |
||||||
Då var det äntligen klart!!
20 Juli invaderar BMW SC Norge och Rudskogen ![]() 10h körtid! http://rudskogen.no/ _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Kul. Bra jobbat. ![]() _________________ Johan Armskogh |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 21824 besök totalt |