Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 1 besök senaste veckan (17624 totalt) |
Re:
Jag kan annars ta med mig mina saker inkl bärbar, kommer ändå köra bilen dit så kan plocka med mig mina grunkor. Mobiltbredband vore ju grejt! Annars får ni lyssna på min musik. _________________ M a r k u s E c k e r b r a n d h Porsche 924 |
||||||
Re:
![]() Jag tar med mig boomblastern i bilen, om den används eller inte får vi se. Mobilt bredband grejar ju varenda smartphone så det är inget problem. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Re:
Det finns väl via play? _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Re:
Android verkar ju funka hyfsat, men att pilla med en iPhone i safari är sådär... _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||||
Re:
Men rejset går i bästa bakistimmen? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
![]() |
||||||
OBLIGATORISKT! TEJPAS I PANNAN PÅ DETTA VISET: ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Kan tillhandahålla olika popnitar beroende på tjocklek på pannbenet. ![]() _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||||
Re:
När börjar det egentligen? Jag kan inte hitta det... ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Från första inlägget i "riktiga" tråden...
_________________ ![]() |
||||||
Re:
Jag trodde detta var den "riktiga" tråden. ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 1 besök senaste veckan (17624 totalt) |