Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (14401 totalt) |
På Rekord varvs passet hur många varv var du ute då?
Var sido kameran igång under rekord varvet? Är loggen en lång fil över hela dagen? Är filmen från dom varven större än 2gb? _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
Re:
Hmmm nu var det ju inget rekordvarv, men men! ![]() ![]() I vilket fall åkte jag in och ur depån ett par ggr utan att stänga av kameran och PF boxen, låg bakom trafik etc etc men totalt tror jag det blev 11 varv i loggen varav 2 riktiga attack varv utan strul och trafik. Försökte ladda upp DBN. filen igår i PF forumet, men vet inte hur man gör?! Båda kamerorna rullade under passet och filmen är från båda kamerorna under samma varv även om min synkning inte är 100% exakt pågrund av programmet inte tyckte om mig.. ![]() /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||
Re:
Gryyyymt, tack för film och grattis till ett bra varv ![]() ![]() _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||
Re:
Tack!! :-) Joo måste verkligen göra nåt åt bromsarna till nästa år så att det bromsar lite mindre med bakhjulen! Nervöst i slutet av rakan nu.... ;-) /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||
_________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||
Re:
Hoho.. Eeehhh jaaa alltså... ![]() ![]() Nu har jag lyckades få loss loggen och filmerna.. Är du fortfarande intresserad av att kika och hjälpa mig med en filmsnutt med tidtagning så kan jag skicka till dig! Mvh Pete ![]() _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||
Så nu är filmen klar. helt sjukt vad fort det går..
Varvet efter rekord varvet så kör Puppan lugnt efter 90 gradaren o fipplar med knappar osv o ändå går det varvet på 1.29 ![]() http://www.youtube.com/watch?v=x0LjO _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
Re:
Riktigt kul att se alla kameror samtidgt och tidtagning samt speciellt farten var riktigt intressant i realtid! :-) Tack och bock för all hjälp!! :-) /Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (14401 totalt) |