Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 12499 besök totalt |
|
||||
Ett tragiskt exempel på det är Peugeots gamla Pikes Peak-film där ljud och bild inte är i fas hela vägen. Där har de förstås adderat ljud efteråt. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Det ÄR en åldersfråga ![]() ![]() Jörgen (40+) _________________ Jörgen Eriksson |
||||
oj vad gammal jag känner mig nu gillar ju lagondan men inte ff-stuket ![]() Erik 22 men tydligen äldre i sinnet ![]() _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||
Det jämnar ut sig eftersom man leker med bilar. Inga vuxenpoäng där inte ![]() ![]() Man är så gammal man känner sig (utom i skattmasens och andra myndigheters ögon). ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||
![]() ![]() nu börjar det likna nått. var även rätt mycket info om volvon i rutan.. typ bromssträcka etc. klart sevärt program idag!. ![]() synd att det dröjer länge tills vi ser dom igen ![]() _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
Joppe hos Bertone... han måste ha gått på små rosa moln av lycka
![]() ![]() Tyckte det var ett mycket trevligt program med bra inslag. Cool med kombinerad Lotus & Charger-bilägare ![]() ![]() Det enda som kändes lite stressat frampressat var väl topp femlistan ![]() _________________ ![]() |
||||
har ju inte femman själv, men tjejens morsa brukar spela in MJ åt mig...
Så skulle hon även göra denna gången, men hon hittade något inredningsprogram på någon annan kanal som hon tyckte jag bara var tvungen att se... Så inspelningstiden gick till det istället ![]() ![]() *lite* irriterad när jag fick höra det!!! ![]() men det går väl i repris på lördag som vanligt? |
||||
Jag noterade en rolig detalj på Volvon... Varför har de äntligen byggt en motorhuv som öppnar sig nästan 90 grader när allt som man kan göra under huven är att fylla på spolarvätska? (Nästan iaf!) Jag skulle vilja ha en sån huv på 924an... Nu har den ingen huv alls iofs men...
![]() ![]() TT med V6 var ju rätt tänkt men som Sportbilsentusiasten menade i nån annan tråd här: Vikt, för mycket vikt... Vad fick man 5hkr mer per 1000 kg??? Klar miss... Gissar att den blir tung i nosen av en V6a oxå? Nån som har kört en sån? Gillade Joppes inslag, och jag håller med om AR Bertone årsmodell sent 60-tal... *mumma!* ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Bra säsongsavslutning
![]() Men vart tog Thed vägen? Från det dåligt förberedda inslaget med Audis reklambroshyr - till kanoninslaget med jetskin - till att inte vara med alls... Eller har han fullt upp på viasat numera? _________________ /Kristian Elisson |
||||
![]() |
||||
Måste säga att de rykte upp sig till säsongsavslutningen , Joppe hos Bertone var kul , iofs tycker jag joppe brukar va kul , och Peter körde räserbil sånt gillar jag , men topp 5 känns ju lika töntig som vanligt
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 12499 besök totalt |