Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 26124 besök totalt |
Re:
Äsch , vet inte vad jag ska jämföra med faktiskt. TTA-klassen ligger bra till hands , bara en massa ledkörning. Jo jag bytte faktiskt kanal. Var urtrist , men det är ju jag det ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Nåja, nog för att bilen helt saknar likhet med en M3 men att den skulle sakna BMW-gener är väl som att säga att Ferraris F1-bil saknar Ferrari-gener. ![]() BMW har ju ändå utvecklat och tillverkat bilen, och att ta hem både förar- och konstruktörstitlarna efter 20 års frånvaro från serien och nä man dessutom har 2 bilar färre på griden än övriga märken tycker iaf jag är häftigt. _________________ Anders Igelström |
||||
Re:
Kanske tog i lite grann, men i stort sett är det bara motorn och karossformen som är egenkonstruerat. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
http://www.automotorsport.se/artikla
Tänk om vi får två Svenskar i DTM! ![]() Då kanske man tillslut får ta tag i det här och släpa sig ner och kika. _________________ Stefan Agartsson "Are You Driving with Your Eyes Open, or are You, Like, Using the Force?" |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 26124 besök totalt |