| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Renault clio 16v "Mild Seven" -92
|
3 besök senaste veckan (24754 totalt) |
|
Re:
Japp rakt igenom brädan!
_________________ Johannes Werger Bmw M3 e30 -88 såld Renault Clio 1.8 16v "cup" -92 Mazda miata -95 |
||||||||
|
Dags för en liten uppdatering i vinter..
Har beställt vassare kammar med chip, justerbara kamdrev, förstärkt kamrem Och toppen är lämnad till Erland Cox för en lättare massering!
Kommer att bli bra detta inför sommarens jakt!
_________________ Johannes Werger Bmw M3 e30 -88 såld Renault Clio 1.8 16v "cup" -92 Mazda miata -95 |
||||||||
|
Re:
nice _________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||||||||
|
Re:
nice[/quote] hoppas det också! Kom ett stort paket med posten igår! Så det närmar sig för denna som Mr Sjöström kallar det udda fransk bil( 4 cylindrig med fel drivning).. _________________ Johannes Werger Bmw M3 e30 -88 såld Renault Clio 1.8 16v "cup" -92 Mazda miata -95 |
||||||||
|
Re:
Han har ju själv satt in den ena foten över på "dark side" så snart kommer det ut en säljes på Bimmern
|
||||||||
|
Re:
Skulle haft andra kolvar åxå, högre komp, högre verkningsgrad och dessutom spiller du lite komp med vassare kammar. _________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||||||||
|
Re:
BMWn är alltid till salu! Den driver ju i fel ände.. Hehe _________________ Johannes Werger Bmw M3 e30 -88 såld Renault Clio 1.8 16v "cup" -92 Mazda miata -95 |
||||||||
|
Vet du vem som körde den bilen i Clio cup?
Buren ser inte ut som den som Steffanson tillverkade till Cup bilarna som gick i Norden, kanske bilen är importerad? Undrar en som levde på att skruva Clio cup bilar då det begav sig (om det nu är nån merit?). _________________ Bertil Hedlund, Cortinist Effekt är hur hårt du slår i väggen, moment är hur långt du flyttar den. |
||||||||
|
Re:
jaha och då var man plötsligt insyltad i en fransk tråd oxå! NÄE jag säljer inte bimmern, den mörka sidan är verkligen mörk men tänk så ljust det blir till våren när Bettan får komma ut! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
Re:
Jag har ju inte riktigt sett ljuset i BMW tunneln.. May the force be with you!
||||||||
|
Re:
När suget kommer tillbaka eller att hittar en r300 eller en superlight till rätt pengar..
||||||||
|
Hej vilken tuff clio(=fransk kvalitetsbil) du har.
Är det en vanlig reggad bil som man blockat över cup grejorna till eller är det en cup bil, kaross och alltihopa. Jag har just börjat lära mig Cliosar. Clio cup bilar är alltid oavset årsm snabba på Kinnekulle, det är den banan jag åker mest på. Mvh Dennis _________________ Dennis Andersson |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Renault clio 16v "Mild Seven" -92
|
3 besök senaste veckan (24754 totalt) |