| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Kalendern 2013 Porsche Sports Cup OBS!!!! Ändrade Datum
|
10804 besök totalt |
|
Här kommer planerad kalender 2013, ändringar kan ske men nästa 100% på denna Kalendern avser GT3 Cup Challenge samt Porsche Sports Cup Scandinavia Dessa race kommer att gå helintegrerat tillsammans med Norge 14 April Varm Up Gelleråsen 27-28 April Mantorp 18 maj Rudskogen 1 juni Andestorp 5-6 juli Gelleråsen 3-4 Augusti Knutstorp (tillsammans med BMW Cup) 24-25 Aug Alastaro (Porsche Festival ca 100 st race Porschar på plats) 7-8 Sept Mantorp Final ( Michelin Trophy) Ordf PCSR Johan von Berens |
||||
|
Ja inte kan man vara missnöjd med denna kalender
Jag skickar in en anmälan till serien på en gång. Och när jag ändå håller på så bokar jag hotel och färja så är det klart. _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||
|
iom att suget på att anmäla sig till serien 2013 verkar stort så kommer här en länk
http://www.porschesportscup.se/Porsc |
||||
|
Tack för det Anders!
Det blir 944:an, kommer att starta en tråd om bilen. Den byggs av Peter Sandén
Beräknas vara klar någon gång i januari. _________________ Gilbert Svensson Porsche 997 Carerra S -11 Porsche 944 S2 (Turbo) -91 (Race) NV Moped -54 |
||||
|
Re:
I dag kom anmälan fram. Äntligen.
Välkomen
_________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
|
Re:
Tack. En gammel man gör så.....
_________________ Jens Lanvin |
||||
|
MTECH ny seriesponsor 2013
OBS ny datum i kalendern ovan samt 1 race i Norge struket |
||||
|
Re: MTECH ny seriesponsor 2013
www.rejsa.nu/bankalender _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Detta kommer bli kanon kul,PCSR tackar för inbjudan ifrån BMW. En hel helg med tyska kvalitetsbilar!! |
||||
|
Jag kunde ju inte hålla mig så jag skickade in anmälan också
jag kunde liksom inte låta bli...
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
10804 besök totalt |