Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (2646 totalt) |
Det där ser ut som en vinge som realcar hade. De hade den som universalvinge och i två utföranden varav den ena hade från sidan synliga löparhål med skruv och blicka för ställbarheten och den andra såg ut som den du visar bild på.
mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
Hittar inte vingen på deras hemsida men kan skriva lite om saker som kan vara värt att veta:
Realparts Sweden AB heter det nu för tiden och realcar gick i konkurs eller köptes upp förra året. Vet inte exakt vad som hände men lite försiktighet skadar kanske inte? Realparts Sweden AB har iallafall F-skatt. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||
Re:
Realcar kursade och konkursboet köptes upp av ett antal anställda på Realcar, med andra ord samma folk och samma grejer med nytt namn EDIT: Realparts? vad in i helvete tänkte jag ![]() _________________ Mattias Broberg |
||
Re:
Kan berätta att Realcar-folket har extremt mkt att göra denna veckan/helgen då det är Vallåkra, men räkna med svar senast i veckan efter ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Kolla vingen i min tråd, sån kan acidsheep här på forumet ordna för bra pengar. Mvh
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
Jag har bytt från AcidSheep till Henke_HJCC ... Jag har som sagt ett vingblad om du vill bygga sidorna själv. Annars kan du kolla efter Mazda RX7 FDS7 vinge. Den borde vara lätta att modifera på.
_________________ Henrik Jolfsson * Kan laga allt i glasfiber. Har formar till det mesta inom seven, vingar och special delar * ( http://www.hjcc.se ) |
||
Jag har bytt från AcidSheep till Henke_HJCC ... Jag har som sagt ett vingblad om du vill bygga sidorna själv. Annars kan du kolla efter Mazda RX7 FDS7 vinge. Den borde vara lätta att modifera på.
_________________ Henrik Jolfsson * Kan laga allt i glasfiber. Har formar till det mesta inom seven, vingar och special delar * ( http://www.hjcc.se ) |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (2646 totalt) |