Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: SÅLD
5105 besök totalt
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare

SÅLD

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
såld

Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Persson
En låda
Här sen Nov 2006

jag hade varit eld och lågor om jag hade klarat av högerstyrt
extremt prisvärt om man kollar priserna på tex blocket.se.

Huddinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Persson skrev:

Har du kört högerstyrt någongång?

Man lär sig sjukt snabbt.

En tjejkompis körde tex min första Skyline R32GTR och redan efter 15min så körde hon lika lätt och avslappnat som vilken vänsterstyrd bil som helst.

Den vanligaste fördommen är att det skall vara så svårt att växla med vänstern vilket är hur naturligt som helst, det knepigaste har jag alltid tyckt är placering i körfält. Man måste vänja sig med att använda höger vägmarkering istället för mittlinjen som referens. när man väl gjort den omställningen så går allt lätt som en dans.

Och bankörning/konbana är inga som helst problem, högerstyrda bilar har man faktiskt en fördel då samtliga svenska banor förutom Sturup går i högervarv thumbs up

Citera
Persson
En låda
Här sen Nov 2006

Re:

Wärhner skrev:
Persson skrev:

En tjejkompis körde tex min första Skyline R32GTR och redan efter 15min så körde hon lika lätt och avslappnat som vilken vänsterstyrd bil som helst.

Den vanligaste fördommen är att det skall vara så svårt att växla med vänstern vilket är hur naturligt som helst, det knepigaste har jag alltid tyckt är placering i körfält. Man måste vänja sig med att använda höger vägmarkering istället för m
ittlinjen som referens. när man väl gjort den omställningen så går allt lätt som en dans.

Och bankörning/konbana är inga som helst problem, högerstyrda bilar har man faktiskt en fördel då samtliga svenska banor förutom Sturup går i högervarv thumbs up

Jag har kört högerstyr! Men jag vill ha vänsterstyrt ändå:-) men din bil är väl typ 40 tusen billigare än alla på blocket så den blir nog såld till någon bandåre!

Huddinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Persson skrev:
Wärhner skrev:
Persson skrev:

Den vanligaste fördommen är att det skall vara så svårt att växla med vänstern vilket är hur naturligt som helst, det knepigaste har jag alltid tyckt är placering i körfält. Man måste vänja sig med att använda höger vägmarkering istället för m
ittlinjen som referens. när man väl gjort den omställningen så går allt lätt som en dans.

Jag har kört högerstyr! Men jag vill ha vänsterstyrt ändå:-) men din bil är väl typ 40 tusen billigare än alla på blocket så den blir nog såld till någon bandåre!

Det är ju en smaksak om man vill betala de extra pengarna för en vänsterstyrd eller ej.

Billigaste E46M3 på blocket ligger just nu på 145K vilket är 50-60K mer än jag begär (lite beroende på vilka hjul man vill skall följa med).

Billigaste vänsterstyrda E46M3:an jag någonsin sett på blocket har legat på runt 130 K vilket fortfarande är ca 45K mer än vad jag begär.

Mvh Peter

Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Upp!

Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Ey kåmpis!
Dy får 40' för den

Plymouth Cuda Conv -70
VaGinetta G20
Opel Speedster
Ford Cortina

Anders Bisting
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

Dude skrev:
Ey kåmpis!
Dy får 40' för den

Ha ha du är rolig du!

Får jag inte sålt den så får jag inte sålt den.

Kör vidare isf

GT3 får vänta helt enkelt

Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Nu även på blocket: http://www.blocket.se/vi/44665856.htm

Tog sisådär 10timmar innan första Hasslaren ringde/mailade/sms:ade thumbs down

"melissa": Hej hej är väldigt intresserad då jag ska flytta till London och börja i bibel skolan. Nås lättast på telefon.

Telefonen registerarad på en kille i Jönköping och när han sms:ar så kallar han sig ett efternamn som inte stämmer med vad telefonen är reggad på.

När man ringer upp så frågar han om det är en 323 och om den är svensksåld

Undra varför man drar sig för att annonsera på Blocket......

Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
SÅLD!

Citera
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
5105 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande