Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 37006 besök totalt |
Beslut, beslut, beslut...
![]() Pratar min bank med din bank Ulrich bör min betalning finnas på ditt konto imorgon. ![]() Bitter - back to the "zeroties" (eller vad man nu säger...) Tror det blir kanon! Hmmm - undrar vem som har mest att berätta vid kvällens middag, "Bragging rights" lär ju alla fall någon kunna skryta med! ![]() _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
Re:
Minst sagt! Och iom Martins beslut så har alla boka sin mat så skickar jag vidare vår bokning till Bitter. Verkar om man ser till alla som bokat mat att vi blir 20 pers som kör ![]() ![]() ![]() Känns som vi kommer riva stackars Bitter... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //U _________________ ![]() |
||
Uppdaterat första inlägget, alla har betalt körningen!
![]() Ser ut att bli en riktigt trevlig middag efterpå, vi är 23 personer inbokade! ![]() ![]() Lite kort om hur vi räknar poäng för lagtävlingen,
(helt oblygt kopierat SPVMs poängberäkning) Placering räknas efter finalheatens resultat. 5 bouns poäng till snabbaste varvtid, oavsett träning, kval eller finalheat. ![]() //U _________________ ![]() |
||
Re:
23!!! Har du tagit med dig groupies "Bullrich"??? ![]() ![]() Inga gokartpoäng för dagens prestation? Nä just det, sparar den kategorin till kvällen... ![]() ///M _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
Eftersom jag inte är någon hackare som kan göra en flashig nedräkning konstaterar jag analogt att det börjar dra ihop sig.
![]() 90 timmar till race! ![]() Hur var det nu - "Det är bara en lek..." :lookaroun _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
Kylning...
De ligger på kylning.. Iom att second is the first looser, och jag är garanterad 1 poäng till laget, så får det nog bli som innan i år.. Bland de långsammaste.. Kan agera "hamnspärr" , eller nått. Ska bli kul vilket fall. _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
Mailade om lite info på cartarna som vi skall köra och frågade om jag inte kunde få några bilder på hur dom såg ut. PAX för Tumblercarten!
![]() Dessa 3 skulle tydligen vara skitbra! ![]() ![]() ![]() Om man vill kombinera med en shoppingrunda ![]() Ifall man planerar välta är denna ett säkert kort ![]() Den jag har planerat lägga vantarna på ![]() ![]() För den dom är sugen på ovalkörningskänslan ![]() För den eleganta föraren ![]() Om man har riktigt jävla bråttom ![]() Och denna vet i fan vad det är ![]() ![]() _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||
Paparazzis i närheten av Stora Höga såg våran gode Martin Gistell när han var ute och provkörde sin gokart i förra veckan, ser ut som han tänker ta i rejält...
![]() Kan vi fälla honom i tekniska reglementet? Den har ju 5 hjul och inte 4... _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||
Re:
![]() Undrar vilken gummiblandning som är snabbast, på de bakersta hjulen ![]() |
||
Re:
Fredrik kartarna kommer viktas upp så att det blir samma vikt på alla så fortsätt du med din bantning ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Re:
![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 37006 besök totalt |