Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 37006 besök totalt |
Re:
Beror väl på om alla kör åt samma håll eller inte? ![]() ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Re:
Urspårat som vanligt ser jag... Men här på de norra breddgraderna har vi snö så paparazzibilden måste vara från någon tidigare övning... (hmm, ser ut som en XP-kreation - är du säker på att du inte blandat ihop bilderna herr B? ![]() ![]() T -29 and counting! _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
Kommer ni att streama tävlingen, försök i så fall även att få med publikkommentarer
![]() Och om man nu har missat att göra en helroll med gokart så kan jag berätta hur skönt det är, det svåra är att köra vidare med krokig bakaxel ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Snart lämnar jag de Smålänska skogarna med Götet som mål, ska bli trevligt att träffas gubbar
![]() Undrar om man kommer hem med en ![]() ![]() |
||||
Re:
![]() Var nyss i garaget men tog inte med dem... Fast det hade väl slutat med att man gått ut ikväll med overallen på ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Re:
Handskar, Helmut och skor - check ![]() ![]() T-45 min... _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
_________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
_________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Oj
Efter gokart blir det ambulans... Vad är snabbaste tiden till akuten?! ![]() Uppladdad med Rejsas Android-app. _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
_________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 37006 besök totalt |