Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 62 besök senaste veckan (10073 totalt) |
Re:
Var sa vi, hårdast i Gbg eller var det hårigast? ![]() ![]() Ok, alltid lika tråkigt men nedan fick jag snällt betala utöver min egen notan. ![]() ![]() Någon eller några som känner sig träffade så mottages bidrag tacksamt på samma kto som ni betalade karten på. ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
HAhaha, hur fan kan man glömt att betala menyn? ![]() De var ju ändåså väldigt städat, (iaf tills jag gick) ![]() p.s, min nota var på ca 7xxkr så jag har iaf gjort rätt för mig denna gång ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Tack alla för igår, grymt kul! Kroppen hälsar med massa blåmärken efter gårdagen
![]() Ulrich: Trist det där, min nota var på lite över 600 så jag fick med allt mitt, men skulle de glömska personerna inte höra av sig så skramlar vi ihop så du slipper stå med den notan, känns inte rätt efter gårdagen som du fixade så bra! ![]() Edit: Kan du byta datumet till 2013 i trådhuvudet med? ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Re:
Lite mer stel i ryggmusklerna än vanligt idag kanske men annars känns kroppen förvånandsvärt bra. (Var däremot rätt tung i huvudet igår kväll av någon anledning... ![]() Trist med notan Ulrich - kollade för säkerhet skull min eget kvitto så de hade fått med min drink och det verkar ok. Hör av dig om du inte får ordning på de "skyldiga" så skramlar vi! ![]() En liten fundering - det är inte så att köket tagit med en extra 3-rätters som skulle varit till Mats? (För att missa att betala sin mat känns lite skumt...) _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||
Min och Johans .T . nota gick på 1000.- så vi känner oss inte träffade .
Ulrich som sagt kommer inte dom skyldiga fram så skrammlar vi ihop till dig ![]() Tråkigt att det ska bli så ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Tänkte på det också, skulle inte förvåna mig ett dugg... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Re:
Kollade detta innan jag betalade, noep. 20 meny och en enkel varmrätt på notan. Maz, vågar du lägga upp bilderna även här i ES tråden? De är ju riktigt hardcore!! ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jahapp, "på allmän begäran" så kommer det lite bilder på gokartincidenten..
De som inte gillar blod skall nog scrolla förbi andra bilden. ![]() ![]() Efter ambulansfärden så jag ut såhär, lite smäll på knogarna, pekfingret fick mest stryk på handen. Diverse småstryk på underarmen som svullnat lite. Skrapmärket efter däcket på överarmen är ganska smutsigt som synes. ![]() Skärskada, fan vet vad som gjorde det eg. efter lite diskutioner vid middagen igår så kanke det var sidoboxen på karten, eller ev. kanten på golvet. Oklart vad det svarta är i sårkanten men det var inte lätt att få bort enligt sjuksyrran. Hela tvättprocessen var ganska skum, inte ofta man sitter och blir skrubbad med en tandborste... ![]() Människokroppen slutar aldrig att förvåna mig dock, hade aldrig speciellt ont under hela tiden och inte nu heller. Sträcker lite i skrapsåret men det är inget som man inte kännt förut som gammal skateare. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Det är vid såna här tillfällen man saknar obligatorisk onboardkamera på kartarna, var det ingen som filmade finalen f.ö.
![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
Var såå nära att ta med mig en GoPro men avstod, såhär i efterhand var det ju ett dumt beslut. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Tack som fan alla! Rikitgt trevligt att träffas igen, några månaders racing uppehåll så t.o.m. saknar man ju er
![]() ![]() Jag har också gjort rätt för mig, även om det troligen var den billigare räkningen (det lönar sig att dricka vatten) ![]() Är givetvis med och delar på resten om det behövs. PS. Det kan väl inte vara så många som drack vin? |
||||||
Tack för senast alla!
![]() Maten och det som följde var bra, bra nog för att jag skulle vara ordentligt trött hela söndagen... ![]() Hur har det gått med notan Ulrich?? _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||||||
Re:
![]()
Jodå, den är fortfarande betald av mig. ![]() Lutar mer åt att vi fått saker bongade på vårt bord som inte hörde dit. Jaja skit händer. _________________ ![]() |
||||||
Re:
Jag skulle säga att alla tar ett kontoutdrag å skickar Ulric så kan ha ge Bitter Fingret eftersom alla uppenbarligen har gjort rätt för sig ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 62 besök senaste veckan (10073 totalt) |