Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 19671 besök totalt |
Re:
Hehe tackar! Ja det ska förhoppningsvis hända en del ![]() _________________ Cecilia Eklund Isebrand |
||||
Välkommen hit, härlig bil!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Men varför har du skruvat isär den nu på vintern? ![]() ![]() Enligt min mening finns det roligare bilar att köra på sommaren men få om ens någon bilmodell slår en EVO på vintern. Din bil formligen skriker efter att få smaka sjöis. Så skruva ihop "skrotet" införskaffa rallydubbdäck och stick ut och lek på lämplig sjöis istället för att pyssla i garaget! ![]() Nåja, smaken är som baken... ![]() Lycka till med uppgraderingarna! ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||
|
||||
Re:
Men va... river du bilen varje vinter ![]() ![]() ![]() Kul seriös bil! Vad blev det kört på i somras? EVO-klubben arrar ju inga banträffar vad jag vet ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Jo det har vi gjort, men alltför sällan. Det har blivit en träff per år sen några år tillbaka. Denna bil och ägare medverkade på vår senaste på Kinnekulle. ![]() _________________ David Wievegg Gul Evo VI NTA #74 | 2015-2016 Club Challenge | 2017 Pro-Am https://wievegg.com |
||||
Re:
Ah! Kanoners. Jag har bara inte hittat datum de senare åren (för den stora bankalendern här på Rejsa) _________________ ![]() |
||||
Jag tänkte på symbolen för radioaktivitet på bakspoilern, det kunde vart lite roligt om du vände på den då den blir väldigt lik mitsuns logga som du har i fronten
![]() _________________ l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l |
||||
Re:
Man ska aldrig vara nöjd, bara belåten? ![]() Jag ska köra TimeAttack iår, då tänkte jag att jag gör ett seriöst bygge, som faller mig in i smaken ![]() Nu är motorrummet svart och snart (kanske ikväll tillochmed) Insidan svartmålad. Vi får se vad det blir utav det hela, men förhoppningsvis blir det något bra. 2012 körde jag faktiskt bara två körningar, Kinnekulle & mantorp. Fick sedan lite problem med evon, så det var bara att riva och göra om ![]() Precis, körde med evoklubben på kinnekulle, sedan samma dag fick jag ställa in den och skruva ner motorn. hehe... Mvh Cecilia _________________ Cecilia Eklund Isebrand |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 19671 besök totalt |