Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3628 besök totalt |
Var inhandla handskar i stockholm?
Var kan jag handla handskar i stockholm? Behover dessa innan jag aker till Gotland i helgen sa i varsta fall kan jag aka en bit utanfor stockholm. mvh _________________ ![]() Nuvarande: Volvo S60R (370 hk) Tidigare: 327 -89 TURBO (750 hk) M3 -88 TURBO (450 hk) |
||||||
Pröva gokartbutikerna runt stan.
Forsman motor, www.forsman-motor.se Radne motor, www.radne.se Barkaby Kart Shop, www.tegnelius-motor.se /Benjamin edit: Radne ligger i Handen och är nog närmast Trosa. _________________ Benjamin E Utan bil ett tag framöver |
||||||
Re: Var inhandla handskar i stockholm?
Det är inte så långt till Nykvarn heller. http://www.trendab.se _________________ Mulle Jäderlund |
||||||
Fett trådlyft från 2005.
Jag behöver nya handskar för de gamla har gått så många mil att det slitits hål på några fingrar ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Åk till Segeltorp och hälsa på Lasse Forsman, enkel lunchresa typ, ring först ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
tror inte lasse har affär där längre... han har ju gått ihop med Radne... så tippar på att affären är flyttad, men inte säker. |
||||||
Re:
Forsman motor låg fortfarande kvar här om veckan när jag passerade på Häradsvägen iaf. Så här står det på deras hemsida: Handen 2013-01-11 Forsman Motor AB och Radne Motor AB blir ett Efter många års samarbete på många plan har nu Forsman Motor AB och Radne Motor AB gått samman och kommer att finnas under ett gemensamt bolag - Radne Motor AB. De båda bolagen har varit ledande inom karting under många årtionden och kommer nu gemensamt kunna erbjuda dess kunder en fortsatt god service samt ett bredare sortiment och större lager och bättre tillgänglighet. Bolaget fortsätter i Handen i Radne Motors lokaler som anpassas för den nya verksamheten med en kombinerad karting och racingbutik butik. Ett nytt varumärke har tagits fram som ersätter de båda bolagens tidigare logotyper. Företagets bådas hemsidor slås ihop till en stor som kommer att lanseras inom kort, tillsvidare fungerar det att handla från båda butikerna och webshopparna. www.radne.se www.forsman-motor.se _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
Lasse håller på o packar för fullt, flytten sker löpande under veckan, så är du inte jättesnabb så får du åka till Radne sedan. Eller Nykvarn till Trend.
Handskar är en känslogrej, tycker jag, bör provas o klämmas på. _________________ Rɑnɑld MɑcLeɑn ------------------ Speed costs money, how fast you wanna go? |
||||||
Re:
Låg ju ganska nära till det med: https://maps.google.com/maps?q=radne ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Ha inte för bråttom bara, många konstiga bilar på den vägsträckan ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3628 besök totalt |