| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
F20C (S2000 motor) i en AE86 - länk med bilder
|
1523 besök totalt |
|
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
Lite OT, men är det någon som vet hur många 86:or det finns i sverige för tillfället?
Mötte vad jag tror var en 86:a för ungefär en månad sedan i västra delarna av göteborg, hade tyvärr inte möjlighet att vända och åka efter... _________________ Mikael Persson |
||||||
fem (5) st. Kristian's (min) vita - Kvidinge Widar's röd/blå - Borås Kim's vinröda rostlagningsobjekt - Falun Henrik's Silver/svarta (Panda lack) - Landskrona Daniel's gula - Lund------------------------------ & så finns det visste en SVENSKSÅLD (enda exxet någonsin) av SV. Toyota - En 1984 AE85 i GBg som någon bilskrotsägare äger. den är fullt rally preppad & med båge & vagnbok visst. AE85:an har samma kaross men ingen diffbroms & 1,5L SOHC motorn _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
Tack för svaret Kristian.
Du vet händelsevis vilken färg 85:an i göteborg har, hann inte se vilken färg bilen jag mötte hade men tyckte den var mörkt röd, kanske åt det vinröda hållet. Hur går det med din egen då? Läste någonstans att det var motorras, förlåt motorbyte på gång och ett möte med en uppsättning sponsordekaler. _________________ Mikael Persson |
||||||
|
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
Det börjar kännas lite väl OT, så jag fortsätter här:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Mikael Persson |
||||||
det har du rätt i så jag flyttar min text/bilder dit direkt & hänvisar alla dit MVH/ .......Kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Den blir röd, svart huv får vi se om det blir, lutar åt det. Nu ska han bara bli färdig först och främst... mvh _________________ Mattias Widar |
||||||
![]() |
Bilder o videos
F20C (S2000 motor) i en AE86 - länk med bilder
|
1523 besök totalt |