Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
8662 besök totalt |
2013-02-23 ACS Gokart Winter Challange 2013
Traditionen med Gokart körning på vintern för att lindra den värsta racing abstinensen fortsätter! Direkt efter Audi ClubSport årsmöte kör vi igen! Plats: VRoOM! Torsvik industriområde söder om Jönköping. http://www.vroom.se/ Tid: 23/2 2013 Förare samlas 15:30 för genomgång. Start 16:00 Pris: Ca 400 kr/pers Tävlingen: Varierar lite beroende på antal men troligtvis 2 kval och tävling alternativt A och B final Mat?: Finns intresse på bokar vi in oss på något trevligt ställe och ta en bit mat och dryck efter avslutad tävling Anmälan: Anmäl dig här på rejsa genom att fylla i listan. Max 16 förare! 1. Fredrik Persson Gokart + Mat 2. |
||
Re: 2013-02-23 ACS Gokart Winter Challange 2013
|
||
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
1. Fredrik Persson Go Cart + mat
2. Hans Wännman Go Cart + mat 3. Johan Rydh Go Cart +mat 4. Christoffer Ribbås , gocart + mat 5. Dennis Hansson Go Cart + mat. 6. Johan Rosenquist Go Cart + mat 7. Manuel Holenstein Go Cart + mat 8. Patrik Mezei Go Cart + mat 9. . . . 16. Hungriga åskådare: Emil Nilsson _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
Shredder...
Kan någon vänlig själ kolla med Gocarten så de har förstaförbandslåda?? The shredder ska ju vara med och köra ![]() Ser fram imot lördagen, det ska bli trevligt! Mvh Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
Bord bokat 18:00 här: http://jonkoping.harrys.se/start
Då kommer man också in här: http://jonkoping.slivernightclub.se/ Kan bli livat det här... ![]() _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
HEJ
TACK FÖR EN VÄLDIGT TREVLIG EFTERMIDDAG OCH KVÄLL. var onekligen lite sliten när jag anlände till ängelholm vid halv två på sön morgon. som vanligt regerar guldgossarna på gokarten, jag rår inte på fredrik men det kan jag leva med. inget blodvite denna gången, kanske jag är lite ur form trots allt. inte en enda göteborgare hade vi fått med oss, saknade alla sega ordvitsar och någon att varva på gokarten. ska vi försöka få till en runda till i slutet på mars?? tar hjälp av emil så kanske vi kan ta en sväng i halmstad innan våren är för nära. mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
Yes!
Hejsan! Tack för senast! Vet i tusan om inte R8ans gryta var trevligare än allt som serverades på Harrys tillsammans ![]() Men vi kör igen! Jag har bokat ett maxirace den 6 april i halmstad. Max 20 pers. Mat efter! Jag återkommer i en ny tråd om detta! Mvh Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
8662 besök totalt |