Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
1680 besök totalt |
KÖPES: E30 Kaross
Letar efter en E30 Kaross till mitt turbobygge. Helst ingen rosthög. Gärna touring. Bur och bränslesystem är ett plus. Chassi med fjädrar,dämpare , krängare o bussingar har jag. Så det behövs inte finnas. Jag har garage i närheten av Linköping ! PM'a eller skriv i tråden vad du har. |
||
e30
Hvad med at gå "ALL IN" på en M3 Motorsports BMW M3 E30 dele til salg: 1 x BMW M3 Karosseri med iskruet bur. 1 x BMW M3 Karosseri med isvejst bur. BMW M3 karrosseridele, kort tandstang med servo. for- og bagrude fælge skriv til ralf-bonde@t-online.de for billeder, liste over dele samt priser. Ralf Bonde _________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Corrado VR6 Skyline R33 GTST e46 Cabrio |
||
|
||
Hej!
Min E30 320 Touring är eventuellt till salu. Priset i annonsen är ju diskuterbart beroende på vad som ska medfölja! ![]() http://rejsa.se/forum/viewtopic.php? mvh//Chrille _________________ Christian Johansson - E46 318i -99 - E30 320i Touring -89 (SÅLD!) - E21 318i -83 (SÅLD!) - E28 528 -87 (SKROTAD!) - E30 325 -88 (SÅLD!) |
||
Re:
Jaha intressant. Jag är dock endast intresserad av karossen. Så försök att sälja allt ihop först. ![]() |
||
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
1680 besök totalt |