Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4599 besök totalt |
Gokart på SMC i Frihamnen/Stockholm kl 18.00 Mån. 11 Mars
Länge sedan du fick gasa med/mot dina kompisar? Här får du chansen, och med alla i lika "bilar". http://bmwcs.com/forum/viewtopic.php _________________ Jan Skj McLaren MP4-12C-2012 BMW 536i E28-1986 Jaguar Sovereign-1996 Audi A4 Quattro-2005 |
||||
Gick ju bra det här....vi körde 1tim endurance men 3st i varje team, ca 10 team var med!
Kan meddelar att jag, Janne å hans son tog hem SEGERN ![]() ![]() ![]() ![]() Var bara Janne, jag å Rickard Edgren som deltog från Sportklubben (vad jag vet iaf.) men Rickard körde med ett annat team... Segerpriset var en Middagsbjudning på 'Stockholm Stammtisch' den 2 april (Ristorante 60, Sveav.) stammishak för BMW Club Schweden! Det tackar vi för ![]() ![]() Vi får försvara färgerna i höst åxå grabbar...det pratas redan om revansch ![]() En härlig liten Shakedown för kommande säsong iallafall ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
|
||||
Re:
Och vi hade ju faktiskt ett mer förarbyte än vinnarna. Tack för kul rejs! ![]() |
||||
Re:
Sant, finns dock lite andra aspekter åxå....men vill inte 'rub it in' nu så jag låter bli...hrm, host ![]() Borde finnas bilder å film...ni var ju 'rustade' Tack själv för spännande rejs ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Re:
![]() ![]() Första filmen: http://www.automotorsport.se/artikla Mer kommer! ![]() |
||||
Haha...jasså, hade ni tjuvtränat!!
![]() Visste inte att ni tog det så blodigt....jag tyckte det var 'kul å köra lite bara' ![]() ![]() ![]() Ska följa reportaget med spänning...å alla ursäkter ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4599 besök totalt |