Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1574 besök totalt |
2013-xx-xx Rejsas Säsongsuppvärmning med gokart!
Nu när säsongen börjar närma sig så tänkte jag att det skulle passa fint med en uppvärmning/mindre träff och en chans att kunna ljuga lite med varandra ![]() Tanken är att dra ihop ett gäng och åka ett grand prix samt efter äta en lunch/ middag. Eftersom vi på Rejsa bor ganska spritt i vårat avlånga land så tänkte jag föreslå att vi åker antingen i Stockholm eller Norrköping. Priserna ligger mellan 400-600 /pp för ett ordentligt rejs! Segraren kommer ha ett stort övertag när det gäller däcksparkning senare hela säsongen;-) Nu vill jag höra med er om vart och när det passar er bäst! Det är ganska snabba beslut som gäller om vi ska klassa detta som en uppvärmning ![]() Mvh Erik Arrhenius _________________ Erik Arrhenius 0737266822 |
|
I kista (stockholm) finns det el-gokarts. Dom var riktigt trevliga att köra faktist. Jag var där med 10 kompisar och körde samt filmade lite. Bifogar en film från ett av heaten.
_________________ Pontus Nordgren - Framhjulsdrivet är vägen framåt 1:48.53 @ GR 1:47.69 @ Mantorp 1:14.22 @ Kinnekulle |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1574 besök totalt |