Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7391 besök totalt |
Re: Det blir Rejsaträff i år!
![]() _________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||||||
Re: Det blir Rejsaträff i år!
Jag kan ta tre extra passagerare i min bil kanske ***räknar räknar*** ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Japp! Och varför inte försöka skaffa/låna slicks o se hur fort det kan gå egentligen runt varvet ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
går väl klart att göra någon sam-anmälning.... |
||||||
Re:
japp... inga problem |
||||||
Detta måste jag boka in! (Måste ju lyckas umgås med er någon gång). Kommer inte köra något men kan ta med en kamera och gå och tjöta lite. Hur bor man? Finns där utrustning så man kan bygga en iglo med tanke på hur länge våren dröjer.
![]() ![]() _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||||
Re:
Borde vara mindre med mygg i alla fall. Tack och lov... Tror det var 43 bett jag räknade till på måndagen. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Re:
mestadels gatbilskörning med några pass träning för racebilar och ett SLC race |
||||||
Re:
Gatbilskörning uppdelat i pass ? Långsamma , snabba ? Eller allt i ett _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
det bestämmer vi när vi ser anmälningsläget sen..... ingen ide att passuppdela och halvera åktid om det ändå finns gott om plats på banan |
||||||
Re:
är det en mosse så är det... tur att man inte är älg och hålls där... ![]() _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||||
Om jag bara kan vill jag gärna komma dit, jag tror varken bil eller börs är redo för körningen men behövs det någon hjälp med flaggor eller nåt så kan jag tänka mig att hjälpa till.
Dit vill jag iallafall ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Om du kommer så får du köra CSL ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
jag kommer!!, det här har vi snackar om i flera år nu ju ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7391 besök totalt |