Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2 besök senaste veckan (2543 totalt) |
SÄLJES: Autorotor 3150 SÅLD
Hallå. Har köpt ett banrace-projekt och fick då med en Stor Autorotor-kompressor som jag inte har användning för. Modellen ska vara 3150 enligt en firma jag pratat med. Renoverad (kan va ny, men tror den är renoverad), ej körd eller monterad sedan dess, bilen har stått sedan 2003 och han som sålde kom inte ihåg så mycket. Han hade köpt den av en firma på Värmdö/Gustavsberg som renovera/sålde kompressorer. God för ca 400 hk Max ladd 1.4 bar 1.5l per varv 70mm hjul Inga fästen finns, ej heller slangar.. bara själva enheten. Ny kostar på ENEM ca 15000:- Pris: Svårt, jag säger 8500:- så får ni buda på. Finns i Falun Pma eller maila lumpan66@gmail.com Mvh Erik Lundberg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Erik Lundberg Peugeot 405 T16 - 94 |
Ett bud kan man komma långt på, eller om du har nått att byta med. Synd att den ska ligga på hyllan bara.
Jag kan behöva typ. Spridare ca 1700cc Bosch 044 pumpar/aeromotiv inline sportstolar/4 punktbälte/Båge golf 2 IC Mvh erik ![]() _________________ Erik Lundberg Peugeot 405 T16 - 94 |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2 besök senaste veckan (2543 totalt) |