Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2002 besök totalt |
Viktig info om bankalendern 2013
Förändring i träff kalendern 2013 Tyvärr tvingas vi ganska sent göra en förändring i BMW Sport Clubs kalender. Ändringen innebär att vi ställer in vår planerade träff på Rudskogen den 20 juli som samtidigt ersätts av en dito på Mantorp Park den 7 juli. Anledningen till beslutet är många men summerat har det väldigt sent i planeringen visat sig bli extremt svårt för klubben att genomföra denna träff. Regelverket för att arrangera tävling och gatbilsevent utanför landets gränser på klubbracing nivå är väldigt tungrott och medför kostnader som vi bedömer är oacceptabla för både klubben och den enskilda medlemmen vilket i sin tur påverkar antalet deltagare som gör totalkalkylen ohållbar. Vi ber om er förståelse för detta beslut som är taget för klubbens bästa. Men hopp om god uppslutning den 7 Juli på Mantorp Park! För mer info kontakta din styrelse, Mvh BMW Sport Club _________________ olof Johansson |
Supertråkigt. Men jag misstänker att ni som kämpar med allt arbete i klubben har slagit knut på er själva för att försöka gå i mål med Rudskogenträffen. Så stort tack för allt arbete. Deppigt att det inte trots det inte gick i mål
![]() _________________ ![]() |
Uppdaterat kalendern här på Rejsa: https://rejsa.nu/Bankalender.asp?Yea
_________________ ![]() |
|
Mycket trist. Detta betraktade jag som årets höjdpunkt.
För gatbilarna bör det finnas ett alternativ i form av BMW-dagene på Rudskogen 2013-05-26--26 i Norska BMW klubbens regi. Historiskt har BMWSC/CS alltid varit välkomna på BMWCCNs träffar. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2002 besök totalt |