Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1082 besök totalt |
Vilket bilmärke och modell är detta?
Hej! Under en upptäcksfärd ikväll så snubblade jag över ett renoveringsobjekt av för mig okänt märke. Kan nån av er hjälpa mig räta ut frågetecknet: Förarplatsen: ![]() Märket fanns på båda dörrsidorna, så det borde vara orginal? ![]() Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
Tror jag såg ett av baklysena liggandes i kupén = runt? Själva platsen där de skulle sitta var mer ett fyrkantigt hål... Vågade inte ta helbilder av bilen ifall ägaren skulle misstycka. ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
En kommentar till:
"Jag tror det är en -68, jag har ett emblem till dörren det är en 2 dr ht org satt det en 273" V8 och en golv väljare skivbroms var också unikt på GT:en fanns att få med 4-kolvs ok. KÖP!!" ![]() _________________ /Stefan Karlsson "ordnung und sauberkeit macht qualität!" |
||
Köp & köp, en hör aldri annat... ![]() ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1082 besök totalt |