Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2132 besök totalt |
Gotland Ring 6 Juni (INSTÄLLT)
Låter som man hamnar i spännande och kul sällskap om man åker på denna träff ![]() _________________ ![]() |
||
antar att man inte kan dyka upp med sin raggarpråm utan att få höra div kommentarer och folk som frynar på näsan
![]() Nåja... Kanske inte den bästa banan o ta oskulden på bilen, knutstorp är ju närmare ![]() |
||
Jag tog banlicens med RingRunners och det är ett trevligt och skojigt gäng!
om någon ska åka och har en plats över kan jag tänka mig att följa med och fotografera lite igen. Ja, ni hajar... Någon som INTE vill åka...? (PS. Det var folk som körde Mini, Peugot och Passat också.) ![]() http://www.rs6.com/forum/showthread. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Närmare...? Du går väl inte in till grannen vär du skall ragga fru? RR är ett kul gäng och jag tror kvappast dom fnyser åt mer standardbetnade bilar. Jag har anmält mig i alla fall. Eftersom det får anses vara hemmaplan, utmanar jag alla på rejsa, att ta chansen - anmäla sig - och köra ifrån mig. ( lär knappast vara omöjligt ![]() _________________ Stefan Larsson |
||
![]() vem har berättat det där för dig egentligen????? ![]() med närmare menade jag att när pråmen skär ihop så är det lite enklare att komma till garaget än om man befinner sig ute i periferin (=Gotland) ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2132 besök totalt |