Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3134 besök totalt |
Exaktemundo... ![]() Vill tro att "man" inte insett krängarnas roll i dethär med just...roll. (Ja, jag vet att den var kass ![]() Bara mina lösa tankar... |
||||||||
Trodde du redan kunde allt... ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Du är den tredje som säger det den här veckan, varför får ni för er det? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
obsavera ![]() Men för att ge ett mer nyanserat svar. "Den som skriker högst får handla först..." Typ... Så funkar det i många länder...men absolut inte i Svedala där vi lärt oss från barnsben "vår plats" och att det är farligt att "växa sig för stor". Vi är nog lite ovana att folk tror starkt på sin sak och gärna har åsikter om saker och ting. Vi kniper hellre näbb än ställa motfrågor/argument...generellt sett. Vilket inte för utvecklingen framåt. (Hoppas du var med på vad jag menade i mitt flum nu... ![]() Så du har helt rätt. Mer öppenhet, åsikter och ifrågasättande. ![]() |
||||||||
Menar du att mitt sydeuropeiska påbrå märks? 'jag som trodde att det, efter alla dessa år i Sverige, var urvattnat till oigenkännlighet. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
Nja, du känns nog svensk i mina ögon, det var nog bara namnet som avslöjade dig.
Liknelsen var inte riktad till ditt påbrå eller dig...mer bara en liknelse som belyser hur vi i sverige, i allt för många fall, sätter oss ner och håller käft så fort ngn har en åsikt eller säger vad han tycker. Flathet brukar det väl kallas och är ganska ![]() Fast visst, nu när man vet att du har sydeuropeiskt påbrå kanske det kan lysa igenom ibland. ![]() |
||||||||
Menar du att tråden spårade ur? Det har väl aldrig hänt förr? ![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
Tycker Ice och jag hade en intressant diskusion...men vi fick visst inte hållas då den inte innehöll nga formler...
![]() Men som sagt, var tog Ekman vägen? Tror dock inte han skulle bli en lyckligare människa av mer än runt max 2Hz. Tror nog tom ~1,8 Hz skulle vara helt ok. Beror ju på vad för däck han ska använda oxå. |
||||||||
Ekman har vart i garaget o musslat ![]() Andreas:Däcken som ska användas för gatan är 245/35/18 och liknande "225/215" i R utförande... huga det är mycket man bör lära sig ![]() _________________ MVH/// Johnny Ekman.... 0739330744 |
||||||||
1 svensk+1 dansk+1 tysk+1 italienare=Sveriges första Formel1 världsmästare? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
Utan att ha riktigt belägg för det vill jag nog gissa ganska kvalificerat att dina nuvarande fjädrar inte ens tar dig ur depån på ett vettigt sätt...om det är lite mer seriös inställning du har till banåka. Å det sa jag inte för att vara elak utan för att jag än inte testat en sänkfjäder som funkat vettigt. Det finns dock sådana, men till sjuka priser. ICE: Nu är jag lite ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Fy! På dig Andreas Lidström. Det där var ett osvenskt sätt att uttrycka sig på.
Jo visst! Mormor, Farmor, Morfar och Farfar. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
Man lär sig nya saker hela tiden...och osvenskt är väl inte det sämsta alltid... ![]() ![]()
Just det! Det var som tusan. ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3134 besök totalt |