| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Ringenvideos!
|
<< 1, 2, 3 ... , 16, 17, 18 >> 2 besök senaste veckan (205712 totalt) |
|
http://www.youtube.com/watch?v=1wN2r
Mitt 7,15.9 varv vid senaste besöket!
Ingen Hollywood produktion, tyvärr _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||||
|
Re:
Ja, man gör så gott man kan, men nu känns det som det börjar lossna..... _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||||
|
Re:
Hade missat denna, jäklar vilket tempo, grymt kört Vore kul att få in detta varv i Ringcharts!
|
||||||||
|
Re:
Det vore kalas, men faller på att Dirftboxen inte ville skriva till SD-kortet under dagen och Harry inte är "fint nog" för snabbåkarna
Hoppas hinna med ett till besök i höst på lämplig trackday, men det blir nog svårt att åka riktigt fort iom all trafik även på dessa nu för tiden! _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||||
|
Re:
Hur ser Harry-loggen ut? Går kanske att använda. _________________
|
||||||||
|
Mitt sista VLN race för året. startade 8 i klassen totalt får ni se ca 30min.
Bilen är en helt standard BMW M3 E46 med 9,5tums breda slicks det enda som är bytt är bromsbelägg och dämpare och avgassystem bara mekaniskt grepp inga vingar o splitters här inte. http://www.youtube.com/watch?v=ZtuG3 _________________ Peter Larsson |
||||||||
|
Re:
Bra åkning!! Vad för chassi och bromsar åker ni med? _________________ Raymond Andersen |
||||||||
|
Re:
Ja bakdäcken gick lite varma så det blev lite bakhalt så jag kom ut på det grönmålade och där var det halt. Det sitter bilstein på den och Endless belägg. _________________ Peter Larsson |
||||||||
|
Re:
Det där "grönmålade" är nåt så dumt som konstgräs, fel pryl på det stället enligt mig. Endless säger du, prisvärt? _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
Re:
Det har jag missat! Vad heter kurvan? _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||||
|
Re:
Dyra som f-n 10000kr runt om men det är bra bite i dom _________________ Peter Larsson |
||||||||
|
Re:
Åfan den hade tom ett namn! Den kurvan har jag haft några uppfriskande upplevelser i
|
||||||||
|
Re:
Jag är dock inte säker på att det är ett officiellt namn, lite som grillkurve men där VET jag att det inte är det rätta namnet
Re:
Härligt första varv! Bra fart!! _________________
|
||||||||
![]() |
Bilder o videos
Ringenvideos!
|
<< 1, 2, 3 ... , 16, 17, 18 >> 2 besök senaste veckan (205712 totalt) |