Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3799 besök totalt |
Murray Walker
![]() ![]() ![]() ![]() Bäst av alla jag hört! Hans spikande i BTCC när Rydell härjade där slår allt! Förmoldigen kan man ställa honom på en Ikea-parkering en lördag f.m. Och få det bli mer spännande än vilket F1 eller STCC race som helst. Synd att han pensionerat sig. ![]() (men nu kanske det var mest de svenska det handlade om ? I så fall sorry for o.T.!) _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||||
Allard Kalf. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
Det där är riktigt goa gubbar! Båda två är väl expertkommentatorer och inte bara babblare... De kan verkligen sin sak ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Det var många inlägg
![]() Anledningen till att jag tycker Pelle Thörnberg är så dålig är att han säger helt uppenbara grejor tycker jag. Det som han mest nämner är vem som kör bilen tycker jag (aldrig någon annan info)... Fast det kanske folk uppskattar. Arthur är dålig för att han inte var opartisk när han kommenterade F1. Jag uppfattade det som han höll på Hakkinen hela tiden... Eje tonade iaf ner det lite... _________________ Adam Eliasson Westfield SpeedSport 2000 Mini Cooper 1275 |
||||||
är det stockholmskillarna ni talar om ?? håller isf med om att dom e riktigt duktiga... synd på dialekten bara... ;0) va gäller F1 håller jag med Ad@m... Bäst tycker jag Eje Elgh är Sämst tycker jag Arthur Ringhart är _________________ MackeMaehlum |
||||||
Jepp, Joakim "Tuben" Tärnström är duktig. Annars är nog favoriterna just nu det amerikanska teamet som kommenterar Nascar (som Viasatsport sänder). Ruskigt pålästa och kunniga ![]() ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Precis! Eje tycker jag är bäst. Han pratar bara när han har något mer att tillföra än vad tittaren själv kan se. Han svamlar lite ibland, men hellre det än någon okunnig proffskommentator som är kåt på sin egen röst. Eurosports bilracing tycker jag har dåliga kommentatorer, det enda som uttråkat sägs är vad förarna heter. Det klarar jag mig utan. _________________ Mikael Arnberg |
||||||
Nascar = Ted Westerfors
![]() ![]() ![]() Mycket bra!! F1 = Eje. Helt ok kan man säga. Men håller med om att ingen klår de gamla sändningarna ifrån F1 med Engelsmännen. Moto GP = Då är väl killarna som komenterar MotOGP klart bäst!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kommer inte ihåg namnen nu men dom är bra. Rally = Pelle thörnberg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kass Kass Kass , han har sagt en del riktigt korkade saker utan kunskap. I rutan har han ju hjälp iofs , dock av Kruse men det blir ju inte direkt bättre än fast han har så mycket rution och rally i sig. Mest utanför Tv-rutan han har tabbat si rejält iofs men hör man det så blis man förvånad. Han är ju inte direkt bra i rutan heller. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Inom rally måste jag nog säga Björn Waldegård, gubben har ju varit med förr o vet vad han snackar om. Att jag dessutom har haft förmånen att lyssna till honom på en gästföreläsning gör ju inte saken sämre.
![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||||
...var föregångaren till Ben Edwards som har en rejäl Skogmanglugg... ![]() Ben Edwards kommenterar numera BTCC i Motors TV. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Leif Lindström och Tony Ring på Eurosport tycker jag är helt okej med tanke på förutsättningarna. Dock har jag svårt för Janne Tromark.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Precis i kvadrat! Upphetsat läser han upp ställningen när den samtidigt visas i bild. Jag slår i bland över till Danska TV2 för att slippa honom. En sak som blir mer och mer vanlig är att "förstöra spänningen" i sammandrag. En typisk Pelle-Thörnberg-kommentar är att fem minuter in i trettiominuterssändningen säga "Här går det bra för Petter Solberg, men det skulle senare visa sig att han tappade bakhjulet". Jaha. Då behöver jag ju inte se resten av programmet... Mvh, P-o _________________ P-O Håkansson Elan +2 S130/5 - MX-5 RF - BMW i4 M50 |
||||||
Re: Sämsta/Bästa Bilsportskommentator!?
Ah, fler som tycker som jag ![]() _________________ Adam Eliasson Westfield SpeedSport 2000 Mini Cooper 1275 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3799 besök totalt |