Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 13533 besök totalt |
Re:
Stundtals så kommer jag att tänka på The Hives Katrin.. Närmare bestämt I Hate To Say I Told You So.... ![]() _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||
Re:
Passa dig jag kanske utnyttjar den tjänsten ![]() Ja Per du hade rätt, igen. Känns det bra? ![]() Du vet att det innebär lite skruvande för din del... ![]() _________________ Katrin Johansson BMW 130i |
||||||
Re:
Finns det en reservlista till barnpassningen vill jag sätta upp mig på den ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
Rum bokat på Hotell Gustaf i Götene:
http://www.hotellgustaf.se Samling på hotellets restaurang efter kl. 1900 för en matbit och pilsner? _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Svaret nedan ![]() Stefan sitter på en reservlista.
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Tack! Har mailat honom redan för några dagar sen då jag missade att ni öppnat anmälan! Har dock inte fått något svar... Kanske har tur att man ligger högt på reservlistan :-)
_________________ Jimmy Mäkinen |
||||||
Re:
Instämmer, count me in... ![]() Kan upplysa om att man fick 100kr rabatt på ett dubbelrum...framförhandlat antar jag ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
Re:
Lätt! Tre Skoogar är på, kött & öl är rätt uppladdning ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Rabatt på Hotell Gustaf är framförhandlat. 100 spänn rabatt per rum.
om vi blir fler än 15 personer så har jag bokat middag. återkommer imorgon efter jag talat med hotellet om hur många som är bokade. reservlistan är hanterad och alla som skickade mail om reservplats har nu fått en inbjudan. kan vara en eller 2 platser kvar max nu... sen är vi 70 personer. /T |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 13533 besök totalt |