Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2180 besök totalt |
2013-05-18 Konbana på Eksjö Trafikövningsplats
Dags att utvecklas som förare! Ta chansen och testa både dig själv och bilen i en snabb konbana. Platsen för detta är Eksjö Trafikövningsplats utanför Eksjö http://eksjotrafikutbildning.se/trafikovningsplats/ Exakt tidsschema är inte klart ännu men vi har banan hela dagen! Korv och dricka kommer finnas till försäljning på plats. Har du ingen svängarbil så testa hur familjevagnen beter sig istället. Alla bilar är välkomna! En genomgång av bilen kommer ske på plats innan du släpps ut på banan. Korv och dricka kommer finnas på plats att köpa så vi slipper gå hungriga hela dagen. Heltäckande bomullskläder samt hjälm och handskar är ett måste! Kostnad: 500kr om du föranmäler dej och betalar i förskott. Finns möjlighet att betala på plats men till ett lite högre pris dvs 600kr. En korv och en dricka ingår i anmälningsavgiften också. Anmälan görs till Martin Pettersson på mobil 070 297 34 62. Får ni inte tag i honom går det bra att kontakta Michael Ingvarsson på: 070 960 59 48 eller till mig Pontus på: 070 979 35 19. Även ytterligare info går att få genom att kontakta någon av oss. En anmälan ska se ut såhär: Namn: Pontus Sandahl Bil: Fiat Punto GT Mobil: 070 979 35 19 Hoppas på bra uppslutning och fint väder! Väl mött 18e maj! ![]() //Styrelsen i SpeedFreakz Sweden _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
Vill ni ha hjälp att göra det försäkrat och lagligt? ..... till överkomliga priser för arrangemanget...
Om ni inte redan fixat/funderat på det med SMA eller sbf ? vill du veta mera så finns jag på 0708 800 695 |
Då trafikövningsplatsen är en vanlig väg så behövs inga extra försäkringar. Det är den infon som vi fått av ägaren! Vi hade en liknande körning förra året och då behövdes inte heller någon annan försäkring än den som finns på bilen.
_________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
En liten uppdatering angående tider!
Vi kör mellan 09.00 och 15.00. Ett uppehåll mitt på dagen så funktionärer kan få i sej en bit mat blir det med. Kommer finnas funktionärer på plats från ca 08 så det går bra att dyka upp då och iordningställa bilen eller prata med iss trevliga personer i klubben :-) Så bara att anmäla er och komma o ha kul! _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
Anmälningar trillar in så vi ångar på! MYCKET körtid utlovas till de som anmäler sej. Tror du eller bilen hinner tröttna innan dagen är slut
![]() _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
Jag är på förutsatt att jag får fart på bilen. Kommer tyvärr inte kunna anmäla mig innan jag vet säkert.
|
_________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
Nu börjar det bli tajt för den som vill föranmäla sej! Men kom gärna och betala på plats så får du köra.
Just nu 16 bilar anmälda! Kommer bli mycket körtid för oss förare ![]() _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
|
Jajemen ta me vem du vill :-) Ingen kostnad för passagerare! Men samma klädsel för dom!
![]() |
Inför träffar
![]() |
2180 besök totalt |