Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 11297 besök totalt |
Re:
Topp! då vet jag! |
||
Hallå gott folk! Ang våra bandagar och hur passen är fördelade, det finns givetvis för och nackdelar med alla upplägg. Idag så försöker vi hålla bort så mycket av däckresterna som möjligt mellan passen från sprängda däck och tar ut sopmaskin vid behov men för att hålla tiderna mellan passen som redan idag är rätt pressat pga avkörningar och sanering så blir det aldrig 100% rent.
Att dela upp tiden för bankörning/drifting skulle givetvis vara bättre men skulle innebära mer jobb för oss på plats då detta skulle innebära att vi skulle behöva ha insläppet samt besiktningen öppen längre samt även ha två olika förarmöten (såvida men inte skulle kräva att alla som vill köra skulle vara på plats direkt på morgonen men att drifting gänget sen får vänta in sin körning) Sen om man skulle skilja på driftingen och bankörningen så skulle det garanterat generera fler avkörningar och mer sanering då tiden för bromsar/bilar/förare mellan passen skulle kortas av. Då Mantorp Park är en väldigt snabb bana så har vi redan idag många som förtar sina bromsar/däck/motorer. Med vänlig hälsning _________________ Jesper Ståhlberg |
||
Frågar här då jag inte fått svar av dem jag maiat till på 5100.
Jag "har" varit medlem. Ska jag göra ett nytt medlemskap eller kan jag återuppliva det jag har nu? Även min kompis har ansökt men ej fått någon bekräftelse. Och min käre far ska bli medlem men ska vi försöka på nätet eller är det något annat sätt som funkar... Vi ska komma och köra den 19 är planen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Tobias Olofsson 0703101373 Dj_totten@hotmail.com http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing |
||
Re:
Om du varit medlem innan har du fått ett e-postmeddelande med betalningsinformation till den epost du angav då du blev medlem första gången. Anmäler man sig på nytt kommer ett nytt meddelande med informationen att skickas ut igen. Ända sättet för att bli medlem är att anmäla sig via vår hemsida. Samtliga betalningar som kommit in till oss under de senaste veckorna registrerades häromdagen så bekräftelse bör ha kommit ut. För mera frågor angående medlemskap och betalning kan ni kontakta Anders Pettersson på anders@5100.se. Med vänlig hälsning, jesper
_________________ Jesper Ståhlberg |
||
Jag upplever inte gummiresterna från driftingen som något stort problem annat än om man går ur spår för att släppa om/köra om. Jo, det blir skräpigt men inte så farligt. Mycket trevligt arrangemang. Jag har bara två förbättringförslag: 1. Någon form av uppdaterad info om när det är dags att köra igen (schemat spräcks ju ganska snabbt); 2. Fler tillfällen :-)
_________________ Mattias Hellström |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 11297 besök totalt |