Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 13, 14, 15 >> 43805 besök totalt |
Tyvärr måste jag sälja min plats
![]() Vet att det är nära inpå men den är betald och klar med SMA-försäkring och allt. Om nån är sugen så får ni skicka ett PM eller ring 0702 63 97 23. _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||||
Re: 2013-06-06 Anderstorp Långa Heldag Open pitlane 09-18
|
||||||
Re:
Min plats är såld! _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||||
finns det platser kvar eller någon som vill sälja?
Kontakta gärna mig via sms om ni vill sälja Tel 070-5258527 //Jesper Jag har köpt Henric Månssons plats. _________________ Jesper Stadig |
||||||
Re: 2013-06-06 Anderstorp Långa Heldag Open pitlane 09-18
Jag undrar det samma! Ska köra från stockholm så jag vill gärna veta vad som gäller! _________________ Robert Johnson Kviborg Volvo 740 Turbo Ford Focus RS 2016 Såld Fiesta ST150 Track day preppad Såld BMW E36 318ti compact |
||||||
Det blir ett möte vid 8,30 inget avancerat men det viktigaste kommer tas upp , för er som kommer sent lägger jag ut en skrivelse här i tråden om vad som gäller så slipper det bli många möten
_________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Fortfarande en plats kvar
Ring sms eller mejla mig för en plats till detta kanon evenemang! 0733-430410 eller jimmy.karlsson@karlssonbuss.se _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||||||
Re:
Ja precis, men jag måste prioritera jobb före hobby.. Bilen blev inte mappad den 21e maj som tänkt då jag var på jobb vid den tidpunkten, sen ska jag iväg och uppdatera min säkerhetskurs 6-7 juni... Så jag kan inte ens komma ner och kika vilket jag annars tänkt ![]() Men jag hoppas det blir bättre framöver, har ny mappningstid 17e juli, får hoppas jag är hemma då ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
Re:
![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Maciek: Vill bara meddela att jag köper Jimmy Karlsson plats i morgon, på plats av hans bror. Ok med dig så jag säkert får köra?
Daniel Fredin Ford Cosworth _________________ Daniel Fredin -------------- Sierra Cosworth Superstage 1.17.71 Kinnekulle 54.51 BMW E46 compact 332i Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023 |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 13, 14, 15 >> 43805 besök totalt |