Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 3 besök senaste veckan (43937 totalt) |
Re:
Nu heter jag inte Janne men så lyrisk som han varit över bilen på sistone så är det väl mer eller mindre gjutet! Eller vad säger du Janne? Nu lär det väl inte bli några problem att köra ifrån mig längre ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Kommer fortsätta med gatdäck då jag kör dagligen med bilen. Visst det är inte samma grepp som nya r-däck men 1.02 tider med passagerare,sjöströmaren tog tiden
![]() _________________ Jan Ekehage ![]() |
||||
Re:
Tar han sin BMX hinner du med Franzetti ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Jepp ![]() Fast nu ska det i en 5 petad låda igen... siktar på 1300kg med mig i så då ryker 1 växel ![]() lättare svänghjul å 5 petad låda blir ca 20kg i sparad vikt Målet är 1.05xx på knutan _________________ Jan Ekehage ![]() |
||||
Re:
Haha.. Kul och skruva Janne?
Och sub 7:40 på ringen eller;) Hörde att det inte blev nått Knutstorp för dig, trist! Jag var bara där och snackade samt sparkade lite däck ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Visst blev det knutstorp för Janne. dock inte förrän på måndagen. Vi hade många fina varv även om Janne cruisade runt på 4:an medan jag laddade för kung o fosterland. Ett stort jävla tack för all före och efter liggning under eftermiddagen, det uppskattades å det högsta Janne.
Om en månad hoppas vi få se en rejäl subåtta! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Nej, tyvärr. Denna gången var jag inte snabb nog..
Fick nöja mig med andra plats. Eller hur Lidström? _________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||||
Re:
Från ovanstående till ja, vadå? ![]() Skönt att du i alla fall har en röd bil kvar Janne! ![]() Och du, Fransyskor må vara roliga (i alla fall ett tag) men i det långa loppet vet du att du vill ha en stadig tysk(a) som gärna viftar på rumpan... _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 3 besök senaste veckan (43937 totalt) |