| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Sonys PSP visades på E3-mässan nyss!!
|
1 besök senaste veckan (9401 totalt) |
|
Jag ville inte säga att det var dåligt eller nåt, men ville visa att det finns de som är tveksamma, jag kommer köpa en PSP och Gran Turismo, sen tror jag inte att fysiken är lika bra som i GPL eller att det är den bästa simulatorn som finns
_________________ Tom Magnusson |
||||
Nu har jag inte kört GPL, men om vi säger såhär: Du hittar inget mer realistiskt konsolspel där de inställningar du gör på bilen ger en såpass realistisk ändring i bilens beteende. |
||||
Nej, inget konsolspel, men det tror jag ändras när det kommer GTR och kanske Forza till boxen. _________________ Tom Magnusson |
||||
|
Skyline
He he! Jag har kört en skyline på bana (knutstorp) och de vägegenskaper som Gamerector beskriver känner jag inte igen. Den styr ju iofs på bakhjulen också men... Skylinen var i alla fall lättkörd och låg klistrad i kurvorna som ett suddgummi. Efter några snabba var på Knutstorp kokade bromsvätskan.
_________________ Peter Stavling 997 S |
||||
|
Re: Skyline
Vilka vägegenskaper syftade du på, de som var i spelet eller det Petter hävdade att det var i verkligheten?
|
||||
|
ingen aning om musiken.. jag gillar dock låt 2 bäst
en ny video (snarare 2st nya) finns här http://www.gtplanet.net/forum/showth Dvs foto ifrån E3-golvet där ngn kör en evo runt nurburgring tex i race =) dock i arcade-mode, men tufft att se ändå =) _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
Vi fick skyltmaterial från Sony för hör och häpna: GT4'a igår! Undrar om dom tänker göra en fuling och lancera hela spelet den 28'e mitt framför näsan på alla
Ja, drömma kan man juh alltid
|
||||
|
jag bokade det hos lokala spelfirman!. (game.se)
var ute nyss o frågade om det kommit än, men nej. De trodde på fredag, även om de hade fått uppgifter om att det skulle komma imorgon. nåja.. kanske lika bra att få det i helgen istället då det är min lediga helg =) _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
Idag är det löning för vissa, för mig är det julafton
5st nya spel på en dag
Dock ingen tid till att spela då jag har en djävla massa skolarbete o göra
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Sonys PSP visades på E3-mässan nyss!!
|
1 besök senaste veckan (9401 totalt) |