Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
894 besök totalt |
Hjälp med hjulinställning
Hej! Jag vet att jag nog bryter några regler nu, men är desperat... Jag är på jakt efter någon som vill/kan hjälpa till med hjulinställning på vår formula studentbil. Vi åker till England imorrn och är tyvärr lite sent ute... Vi har i stort sätt jobbat dygnet runt i fyra veckor för att få bilen klar. Karossen kom från lack igår och även motorn startades första gången i bilen sedan bänkning. Minst sagt tight schema. Efterlyser nu någon vänlig själ som kanske känner någon som känner någon som vill hjälpa till med detta. Har du ett bra tips? Kan du ringa eller sms:a mig på 0768697073. Mvh Marcus Källstrand http://elithracing.studorg.liu.se/ _________________ M4rcus Kaellstr4nd Porsche 997 turbo |
Såg att ni håller till i Linköping. Den däckfirma som sponsrar mig är ganska vana vid racingbilar (dvs att kunden är med under hjulinställningen och talar om precis hur man vill ha det) och har mycket bra utrustning. Swärds däckservice på Torsvik heter det, alltså strax söder om Jönköping. Du kan alltid slå en signal och se om de har en lucka idag.
_________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
894 besök totalt |