Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1581 totalt) |
marknadspris på banhyra, behöver hjälp..
någon som vet vad en racing bana kostar att hyra en dag för motorklubb och för publik sport (stcc osv) (behöver ett riktpris då jag håller på med en affärsplan som ska vara inlämnad på onsdag..) håller på med ett project arbete om en racebana i haninge (skolproject) dock har jag lilla problemet jag har inte en blekaste ang. marknadspriset... ![]() ![]() MVH //Björne _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
Du får nog höja priserna lite till..... Och då är det ren banhyra ... sen tillkommer det alltid lite i efterhand för sopning, el, flaggor, lokaler, sophämtning, städservice mfl mfl mfl mfl mfl mlf mfl fml...... ![]() T.ex senast på Karlskoga 10.250:- för 4 meter räcke ![]() |
||
tackar
![]() ska lämna in ett utkast (som det så fint heter för ett dataskrivet kladdpapper ![]() ![]() får se hur pass invecklat jag måste göra det men jag skrev 40k/dag i budgeten... den som lever får se men ivärsta fall får jag väl mosa i lite till.. är ju 48h till inlämning... ![]() (jo jag är alltid ute i såhär god tid... ![]() ![]() ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
Skall inte SBF ha en slant för publikarrangemang med? _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1581 totalt) |