Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4444 besök totalt |
Anmälan till grillkväll på Ring Knutstorp 3/8 2013
![]() https://docs.google.com/forms/d/1QUm Begränsat med platser så först till kvarn gäller ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Jag har letat efter ett kontonummer för grillfesten men går bet! BMWCS/SC, Rejsa, Facebook. Vart hittar jag det? ![]() Eller får man numret efter man anmält sig? Jag testar och återkommer! ![]() _________________ Per Englund |
||||
Här är för och eftertexterna i anmälan
Välkommen att delta i BMWCS/ SC PCSR BoS-middagen lördag 3/8 på Knutan! Anmälan till den gemytliga Tyskinspirerade grillkvällen i Restaurangen göres nedan. Vi börjar klockan 19.00 och festen pågår inpå kvällen. Det som ingår i grillbuffén är: Grillat kött, tyska korvar, surkål, senap, sallad, potatissallad, bröd, smör samt kaffe och kaka. Priset per person är 175 kronor. Dryck ingår ej i priset och kan köpas separat på plats. Antalet platser är begränsat så det är först till kvarn som gäller. Det är när din betalning ankommit som anmälan är giltig. Varmt välkomna! -------------------------------------------- Tack för din anmälan! För att göra den giltig, vänligen betala in 175 kronor per anmäld deltagare till SEB konto 56940358218 där clearingnumretär 5694 och kontonumret är 0358218. Kontot tillhör BMW CS Stockholmssektions kassör Niklas Van Ingelandt. Betalning skall ske senast onsdag 22 Juli. Som betalningsreferens ange ditt medlemsnummer i BMW CS/SC/PCSR. Kommer du ifrån BoS anger du BoS samt dina initialer. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
knappast, jag var ljusår före då jag skapat anmälan i all sin enkelhet ![]() Anmälan till körningen uppdagades var öppen i en husvagn med mobben så där var jag sen men det skyller jag på Rabbit Hunter som påstår att Magyar är tomt på internetuppkopplingar /The man of excuses,., ![]() För övrigt så se till att anmäla er till världens trevligaste grillafton med både Porsche och BMW folk! Ser även framemot att Skoog, Samson, Lundwall och alla andra fartfantomer visar var skåpet skall stå på banan, för inte kan det väl gå fort när man kastar in motorn i bagageluckan? _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Vincent jag kan bekräfta att din anmälan är mottagen och det är 2 personer du anmält. Hoppas vi ses till helgen! /johan Sjöström _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Någon som ångrat sig och vill/behöver sälja sin plats vid grillen får gärna kontakta mig!
![]() Lite sen på det ![]() 0733 96 92 45 Eller Sebastian "snabela" fartfabriken.se Eller varför inte ett hederligt PM? Kollar forumet en 65-70 gånger dagligen.. Vid PM/mail, lämna gärna namn och nummer så ringer jag upp snarast! Vänligen! _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||
Re:
Någon enstaka plats säljer vi på plats, eftersom du är du löser jag detta Sebbe! 65-70 ggr per dag? löjligt... ![]() Fixat! betal in 175:- på följande kontonummer asap SEB konto 56940358218 där clearingnumretär 5694 och kontonumret är 0358218. Ange för och efternamn samt medlemsnummer i BMWSC BMWCS ELLER PCSR ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Re:
Hinner inte med fler gånger än så, måste ju få nåt annat gjort också ju ![]() Tack så mycket, Johan! ![]() Betalar in ikväll. ![]() _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4444 besök totalt |