| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2013-07-19 Sviestad gatbil heldag
|
<< 1, 2, 3 >> 17156 besök totalt |
|
Re:
Snyggt kört! Stämmer loggen som visar farten i klippet? Jag har kört 1.02.6. Men ser man till fartloggen, så har du något högre fart genom nästan alla partier på banan. Tycker även du är sen bromsen.. Trodde absolut att du skulle ha en tid under 1.02 när du gick över linjen... _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||
|
Tack,
Jag har satt en kamera på originalklustret, så det är inte gpsfart som visas. Det synkar så dåligt från harrys tycker jag. Det diffar typ 5% verkar det som, jag loggade 198km/h på rakan och där visade mätaren 207km/h _________________ John Kraft Glidare: Honda NSX Banbil: Honda S2000 kompressor. Tidigare: EVO IX Tidigare: S2000 turbo |
||
Då det var första och kanske enda gången i år som min 7:a luftades på bana denna dag, så undrar jag om det inte var någon som fick min VÄNSTER styrda 7:a (vi var två ganska lika 7or där den dagen ) att fastna på bild
Tackar på förhand _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Av alla dessa bilder så hamnade man iallafall med på ett kort.
Funderar ibland på om jag verkligen varit på Sviestadträffarna.. Tack P.P Såg inte ens att du var där!?
Här kommer iallafall några kort som brorsan tog.
_________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||
När man photoshoppar in flera bilar i samma bild så måste man nog tänka lite mer på skalan. Den där vita till exempel är ju alldeles för liten. Det ser inte naturtroget ut. För att perspektivet ska stämma så ska ju den bortre bilen vara minst, inte störst som det blev här
Den minsta bilen har dessutom den största motorn, inte vad man tror vid första anblicken _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
Re:
Det var väl bara Oves som inte kändes som man blev omkörd av en suv
_________________ Dennis Håkansson Alpine V6 turbo USA nr:13av21 Alpine V6 turbo "vanlig europa modell" Alpine 310 4cyl |
||
![]() |
Eftersnack
2013-07-19 Sviestad gatbil heldag
|
<< 1, 2, 3 >> 17156 besök totalt |