Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 25 besök senaste veckan (13036 totalt) |
Re:
Tack! Ska kolla, men jag tror tyvärr att det är tunt. Har ingen större erfarenhet av rejs-foto (andra dagen jag varit med på) så jag fokuserar mest på att få med mig bilder på de jag känner. Men jag kommer nog att dyka upp på fler träffar så då får vi hoppas att jag får lite större spridning på motiven. Med vänlig hälsning, Erik _________________ Erik Nilsson |
||||||||||
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
Re:
Jag har dig på film oxå när jag ligger bakom dig men den är väldigt kort ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
Re:
Halkade du efter eller vadå? ![]() ![]() _________________ Simon Hedström |
||||||||||
Re:
Jag gjorde samma manöver med mobilkameran, men de blev gräsligt dåliga och inget att spara på alls. Kul med lite bilder där det ser ut som man kör lite, enda bilden innan var när jag höll på att släppa förbi en hel klunga med min gröne. ![]() Det var en mycket trevlig tillställning med extremt lite störningar under dagen. ![]() _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||||||||
Vill också passa på att tacka för en enormt rolig banträff. Som alltid med TPC!
![]() Allting flöt på mycket bra, folk körde med huvudet ute på banan och jag försökte flytta mig så gott det gick där ute! (körde en vit S2000 med osthyvel på bakluckan) ![]() P.s Den röda RX-8:an vilka fantastiska eldflammor du sköt ut mellan växlingarna! Jag och passageraren pekade och blev helt vilda. Sjukt fräckt! _________________ Erik Regnell Kör: Miata -04 #31 MX5 Cup, SPVM Har ägt: -Honda Civic Type R (EP3) -05 -Golf Gti Clubsport S -18 -Honda S2000 -05 -BMW M3-E30 -87 |
||||||||||
Re:
Men potentialen finns! ![]() _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||||||||||
Re:
jepp för 19 år sen ja ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
Re:
Historic Racing! ![]() Nu vet jag inte om din (Johan) kommentar var på skämt eller allvar, men på en trackday så är det väl ändå meningen att ha roligt och föraren i Toyotan hade nog det. Jag hade i alla fall inte ont av att den krängde och såg VÄLDIGT använd ut... ![]() _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||||||||
Re:
nja skämtade gjorde jag väl inte, jag tyckte mig se en bil som inte var i skick för ändamålet, men förvisso höll bilen dom varven den gick. Personligen hade jag inte velat åka runt i den. Jag tyckte vare sig bilen betedde sig, såg ut eller lät som den var i rätt skick men ibland bedrar skenet såklart ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
Re:
Hmm... Nån som kommer ihåg denna? ![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||||||||||
Re:
Och till vänster ser det ut som Halmstad-Micke, gammal BMW räv.. Minns jag inte fel så var en staropramen ölburk involverad i huvudbromscylindern på Habbes bil, jag kan minnas fel dock, letar lite i mina bilder..... Woila!! ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 25 besök senaste veckan (13036 totalt) |