Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3788 besök totalt |
Boende Knutstorp 3-4 augusti
Glad och nyanmäld tänkte jag hyra en stuga på banan och se ifall någon ville dela den men allt var ju redan uthyrt ![]() Ingen här som redan har hyrt en stuga men har en bädd över kanske? Eller har tips på annat boende i närheten (gärna där det redan är ett gäng som kommer att bo).. _________________ Per Harström BMWSC #913 BMW 118d -09 #SÅLD ![]() |
||
Dom 16 stugor som finns går åt väldigt fort av tradition. Det finns som sagt möjlighet att campa, husbil,husvagn på området, det finns fräscha toaletter,duschar osv. Även lekplats till barnen finns.
Runt om banan finns ett antal olika sorters boende i varierande prisklasser. Tillexempel Röstånga gästis har både hotell och vandrarhem till överkomliga priser, stället är riktigt trevligt och både maten och ölen är välsmakande. Stället ligger kanske en kvart från banan. http://www.rostangagastgivaregard.se _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Går att få billiga hotell nu inne i både Lund, Landskrona och Helsingborg.
Jag bokade hotell i Lund och kommer att ta med tält för att ev kunna stanna över på knutan om det faller på. Att kila runt banan på kvällskvisten under lite influenser av bedövningsmedel är ju inte helt fel. ![]() Edit: Berusningsmedel är kanske ett bättre ordval ![]() _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||
Tack för förslagen, det lutar nog åt tält-alternativet för mig eftersom jag även anmält mig till grillkvällen oxå
![]() .. och precis som Johan nämnde så är ju en banvandring med en öl i näven inte helt fel.. _________________ Per Harström BMWSC #913 BMW 118d -09 #SÅLD ![]() |
||
Re:
Jag bor nog på http://www.rostangagastgivaregard.se ![]() Passar på att efterlysa chaufför till min bil (fullt fungerande ac och stereo, kan även skruva dämparna till det mjukaste läget ![]() ![]() |
||
Re:
husbilen? ![]() ![]() |
||
Det blir tält för mig eftersom jag som sagt är anmäld till grillkvällen och förmodligen (förhoppningsvis) sköljer ner de tyska korvarna med någon öl eller två
![]() Någon som vet hur det ser ut med övriga måltider? Antar att det är öppet på restaurangen eller så kanske våra vänner (Cup-folk tror jag) med Thai-vagnen finns på plats även på Knutan? Frukosten bör ju inte glömmas heller? Kan restaurangen vara öppen på morgonkvisten oxå eller är det läge att släpa med kylväska med diverse gött för att vara säker? _________________ Per Harström BMWSC #913 BMW 118d -09 #SÅLD ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3788 besök totalt |