Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Gladracing i Knutans tecken, 1-4/8 2013: Anmälan öppnad!!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
28985 besök totalt
E.Svensson
Askersund
Här sen Apr 2010

Vet inte riktigt vart jag ska ställa frågan men provar här

Kommer ner med husbil och banbilen redan på torsdagen till knutstorp (blir en snabbis ner till tyskland på fredagen), kommer ner runt 10-11 på kvällen skulle jag tro, går det bra att komma in på området då samt är det ok att campa en natt i husbilen?

Har försökt kontakta ring knutstorp utan någon lycka...

Kör M140i xDrive
Körde M3 e46 imola
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Re:

E.Svensson skrev:
Vet inte riktigt vart jag ska ställa frågan men provar här

Kommer ner med husbil och banbilen redan på torsdagen till knutstorp (blir en snabbis ner till tyskland på fredagen), kommer ner runt 10-11 på kvällen skulle jag tro, går det bra att komma in på området då samt är det ok att campa en natt i husbilen?

Har försökt kontakta ring knutstorp utan någon lycka...

Jag är inte helt säker på att där finns folk så sen och finns där inte det är grinden stängd. Men det kommer folk tidigt på fre morgon om det kan vara till tröst. Personen som kan svara dig är Magnus Öhrström som är ansvarig för området. Hans kontaktuppgifter hittar du på knutans hemsida.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
mblixt@gmail.com
Strandbaden
Här sen Jul 2012

Det borde väl gå att bara ställa sig utanför grindarna ?

Då är du ju garanterat först i besiktningskön på morgonen

2015 - 3:a BMW CUP Special
2015 - Årets Rookie BMW CUP
Citera
E.Svensson
Askersund
Här sen Apr 2010

Re:

mblixt@gmail.com skrev:

Speciellt med tanke på att det e torsdagen jag åker ner på hehe

Skämtåsido, finns det plats för husbil+bil utanför grindarna? (i nödfall)

Sjöström: tack, har försökt nå någon helen, men ska prova med han magnus imorgon då

Kör M140i xDrive
Körde M3 e46 imola
Citera
Björnes
Skillingaryd
Här sen Apr 2005

Re:

mblixt@gmail.com skrev:

Du har nog missat frågan för han ville ju parkera redan på torsdagen och fredagmorgon finns ingen besiktning planerad.

Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting
Vagnbok utf. Folkrace
Chefstekniker BMWSC
F.D. SerieTekniker ERC
F.D vagnboksutfärdare AR Cupen
Citera
mblixt@gmail.com
Strandbaden
Här sen Jul 2012

Om jag inte är fullkomligt förvirrad så finns det massvis med plats då det är typ 4 ? filer brett precis där.

Men försök få tag på Magnus, det uppskattas ju alltid att fråga om lov först.

Om inte det går så är det ju inte så att det inte finns plats att stå på någonstans i Kågeröd över natten och dagen för den delen.

Citera
E.Svensson
Askersund
Här sen Apr 2010

Re:

mblixt@gmail.com skrev:
Om jag inte är fullkomligt förvirrad så finns det massvis med plats då det är typ 4 ? filer brett precis där.

Om inte det går så är det ju inte så att det inte finns plats att stå på någonstans i Kågeröd över natten och dagen för den delen.

Ska ringa han imorgon, skulle det inte gå att lösa stannar vi nog i Örkelljunga och sover istället. Men är ju helt klart skönast att få lämna banbilen och lite däck och sånt redan på kvällen då vi tänkt att jäkta ner till tyskland över dagen på fredag

Kör M140i xDrive
Körde M3 e46 imola
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Re:

E.Svensson skrev:
mblixt@gmail.com skrev:

Ska ringa han imorgon, skulle det inte gå att lösa stannar vi nog i Örkelljunga och sover istället. Men är ju helt klart skönast att få lämna banbilen och lite däck och sånt redan på kvällen då vi tänkt att jäkta ner till tyskland över dagen på fredag

Det skall inte vara några problem, där är en liten väg till vänster precis mitt emot grinden, där en en stor parkering där du kan parkera utan att vara det minsta i vägen. Det kan ju vara så att Helen har semester men Magnus BRUKAR alltid gå att få tag på.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

För de som är intresserade av overaller :
http://admin.getanewsletter.com/t/pm/410330712564/

Finns Filip på plats på lördagen och har med sig ett antal att prova/köpa då!
Kontant betalning gäller.

Jönköping
Här sen Sep 2005

Hej! Vill du se racen från första parkett? Då finns möjligheten att under racen på lördagen och söndagen mellan 1245-1430 vara flaggvakt vid en postering på banan. Att göra detta ger inte bara högre säkerhet under racen utan du växer själv som förare och får bra insyn i hur det fungerar under ett race. Skriv här eller skicka ett pm om du är intresserad. Mvh Olof

Askersund
Här sen Apr 2010

Söker med ljus och lykta efter belägg fram till bilen(m3e46) nu i helgen då jag precis upptäckt att dom som sitter på nu bara e 1-2mm kvar på...

ALLT av intresse, kommer köra e4an (mjölby-helsingborg) så om du bor utmed vägen så svänger jag gärna förbi imorgon.

pma eller slå mig en signal direkt 073 53 10220

Kör M140i xDrive
Körde M3 e46 imola
Citera
BMW-DJ
Gbg
Här sen Nov 2012

Re:

E.Svensson skrev:
Söker med ljus och lykta efter belägg fram till bilen(m3e46) nu i helgen då jag precis upptäckt att dom som sitter på nu bara e 1-2mm kvar på...

ALLT av intresse, kommer köra e4an (mjölby-helsingborg) så om du bor utmed vägen så svänger jag gärna förbi imorgon.

Det borde ju finnas någon som har ett par belägg liggandes, Pean har väl semesterstängt men om någon kan få tag på Stacke så håller ju han till precis vid E4. Tänk på att förenade bil kommer till knutan, de kanske kan ta med dit.

Behöver du något från Göteborg så kanske jag kan hjälpa till med transport.

Jag har en laddning belägg både fram och bak till min 335i liggandes, men jag tor inte att frambeläggen passar, jag har hört att bakbeläggen är extrem lika däremot.

Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Re:

E.Svensson skrev:

Vet en skåning som har nya PFC 01 belägg fram & bak till en Z4M som jag köpte åt honom, tror det är samma OK.
PM:ar nummer, hälsa fån mig.

Strandbaden
Här sen Jul 2012

Jag har ett set med begagnade EBC Blue stuff liggandes som inte jag kommer att använda.

Kriminellt dåliga grejor men de ska väl hålla för helgen för dig iaf. Det är ca 10mm kvar på dom.

jag har haft dom till min BMW M3 E36 men det ska nog vara samma storlek på beläggen som E46 ?
Någon klok som vet ?

Vi kommer säkert överens om ett pris. Jag ska dit på lördag och siktar på att vara där ganska tidigt. Ring och säg till om jag ska ta med dom.

0707162550

Citera
E.Svensson
Askersund
Här sen Apr 2010

Tänk så bra allt löser sig med hjälp från er alla

Passar därför på med en till fråga.
Visar min gps "rätt" väg? Eller ska jag åka längre på e4an innan jag tar av? Ser ju ut att vara en riktig kostig sista biten nu

Kör M140i xDrive
Körde M3 e46 imola
Citera
Kennie
Höör
Här sen Jun 2003

Det är en kul väg över Söderåsen och Stenestad du har på gps:en. Annars kör ner till Hyllinge.

Mini -15
M3 Competition -05 såld. 😢
BMW X3M 3,0i -04 såld
Citera
E.Svensson
Askersund
Här sen Apr 2010

Re:

Kennie skrev:
Det är en kul väg över Söderåsen och Stenestad du har på gps:en. Annars kör ner till Hyllinge.

Kör husbil jag, polarn kör m3an ligga före honom och bromsa får det bli

Kör M140i xDrive
Körde M3 e46 imola
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Just nu reser folk tält, lastar av bilar, parkerar husbilar, och sätter fart på grillen.
Vi räknar med mellan 350-500 bilar under lör-sön.

Tillsammans med några BMWSC:are har jag spenderat första två dagarna av denna långhelg med Förenade Bil.
Badbyxor och solkräm gäller.
Ett körpass på på 15-20 min. i denna hetta förvandlar folk med gott självförtroende till en våt samling veklingar

Hässleholm
Här sen Mar 2010

Borde det inte vara tillåtet att köra i kalsonger eller helnäck imorgon med tanke på värmen
Kommer koka nere i grytan imorgon, hur ställer arrangör sig till att köra utan huv om man får värmeproblem?

Citera
Björnes
Skillingaryd
Här sen Apr 2005

Re:

S6_johan skrev:
Borde det inte vara tillåtet att köra i kalsonger eller helnäck imorgon med tanke på värmen
Kommer koka nere i grytan imorgon, hur ställer arrangör sig till att köra utan huv om man får värmeproblem?

Se till att ha tandkort klara för identifieringen om det blir brasa i bilen om du kör utan kläder som skydd.
Kan du uppvisa intyg från bilprovninge att den är av dom godkänd utan huv så ok.

Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting
Vagnbok utf. Folkrace
Chefstekniker BMWSC
F.D. SerieTekniker ERC
F.D vagnboksutfärdare AR Cupen
Citera
Rka
Mjölby
Här sen Apr 2008

Någon som har koll på tankställe (98oktan) nära knutstorp?
Finns det mack i Kågeröd?

BMW M3 E46 2003 (SÅLD)
Citera
Allmänt banåkaforum
Gladracing i Knutans tecken, 1-4/8 2013: Anmälan öppnad!!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
28985 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande