Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2986 besök totalt |
2013-08-17 SLC delt 4 17 Augusti Mantorp
INBJUDAN SLC delt 4 17 Augusti Mantorp Lördagen den 17 Augusti kommer vi köra tillsammans med Corvetteklubben. Corvetteklubben kommer köra både banracing och dragracing och det innebär att det kan ske vissa tidsändringar på race1 beroende på väderläge då vi kan köra om det regnar men dragracingen kan inte... så noterar det det nedan vid tidschemat... dessutom så är det inga problem med buller under dagtiden men efter 17.00 så är det strikt 90db som gäller och vi kollar under dagen och meddelar dom som ligger på gränsen eller över för åtgärder. Tidschema Lördag 17/8 08.00 - 10.00 besiktning och anmälan, obs skall vara gjord innan träning. 09.00 - 10.00 Träning 10.30 Förarmöte 12.00 - 14.00 Race 1, kan justeras beroende på väderläge 17.30 - 21.30 Race 2 Avgifter Startavgift 4.500 Hyra av AMB transponder 500:-, Obs endast 40 uthyrningstranspondrar går att hyra och delas ut enligt principen först betald. Engångslicens SMA 150:- per person Anmälan och betalning Anmälan skickas till fredrik@skoghag.com med teamnamn och önskat startnr betalning ska ske till Bg 5832-8287 med tydlig märkning SLC Delt3 och teamnummer. |
||
#69 Team Noel , volvo S40 SLC Light har precis anmält sig och gör säsongspremiär ....
|
||
Jag tänkte komma, men har lite dåligt med chaufförer, så om nån är sugen så går det ordna.
6 timmar på egenhand är ju lite mkt... PM eller skriv i biltråden: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Tord Ringenha11 |
||
Sa jag att vi kommer?
Hoppas att Tord får ihop förare annars får väl vi i franska klubben hjälpa till med roddning( typ tanka och heja på när Fredrik gör bilen obrukbar efter att klått Tords tider, skulle gjort en smiley om jag visste hur)!!!! _________________ Erik König |
||
Jag har från säker källa hört att det kommer i alla fall 2 st fransyskor till från 08-land. Gissa vilka.....
Den ena tyckte att jag skulle skriva i klartext att de kommer och det är mäster själv( mäster Pelle). Sin vana trogen kommer väl Martin från andra teamet skriva snart att de kommer. _________________ Erik König |
||
Man kanske ska ta och titta över till Mantorp på Lördag.
Känns som det skulle vara skönt att komma iväg en helg. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
||
|
||
Re:
ja nu i helgen på mantorp .... och sen är nästa söndagen den 22 september på Tierp (vi kör Citroen återförsäljarrace på lördagen) och sen blir det 24h winterhell i början av mars |
||
|
||
|
||
Jag har lurat brorsan att vara med, han har bara kört isracing (på hoj) innan så han bör ju vara långsammare än mig
![]() ![]() Finns det risk att första racet blir tidigare när vädret ser ut så här: ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||
Re:
kan finnas risk för tidigareläggning av race1..... så var här till 9 och träna så löser sig allt sen..... |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2986 besök totalt |