Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
3219 besök totalt |
Bra resebyrå som ordnar F1 resor till rimliga stålar?
Jag är mycket sugen på att åka till ungern för att kolla på F1 nästa år och förmodligen så reser jag ensam då ingen i min umgängeskrets är intresserad av F1. Blir ju trist att resa själv så ngn gruppresa ska jag haka på tänkte jag. Men vilka vänder jag mig till som är bra och till vettiga priser. Jag har bara kollat med ett ställe än (BE RESOR) och det vart väldigt dyrt tycker jag (13085:- /person/3dagar) |
_________________ Janne Ström |
|
_________________ Janne Ström |
Jag åkte till Monza med GO Sport Travel för några år sedan. Grundpriset är inte så farligt ca 6000:- för flyg, del i dubbelrum samt inträde.
Men, jag uppgraderade boskapstransporten från Skavsta till flyg från Arlanda. Lade till enkelrum och läktarplats. Priset ökar då en del. Jag valde en läktare med tak. För regnar det är det bra med tak och det kom faktiskt en skur. Är det riktigt soligt är det ännu viktigare med tak. GO Sport Travel var mycket flexibla och jag bokade hemresan ca en vecka efter tävlingarna och besökte bl.a. Venedig och Florens innan jag åkte hem från Milano. _________________ Hans-Olof Blom |
Jag har också bra erfarenheter av Go Sport Travels efter en tur till Monza i deras regi.
![]() Åkte Skavsta och tycker det funkade bra. De arrangerade all transfer, inträden och buss t/r Milano - Monza under racedagarna osv. ![]() _________________ Ricky Berg Corvette 1972 |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
3219 besök totalt |