Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5292 besök totalt |
Re:
Ska snacka med dom på torsdag. Han har kvar cupen, men den är nedplockad. Han håller på att byta bussningar och motorn ligger i delar hos Sandén. Kommer antagligen ut till nästa år med fräsch hjulupphägning och mer krut i motorn. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||
Ringde återigen idag till Malmö o fick prata med trevliga damer, Efter att ha blivit omkopplad ett par ggr fick jag nog tag på rätt person.
När jag förklarade att om jag inte fick paketet imorrn så spelade det ingen roll om det tog vecka till så försvann hon från luren en stund o 5 min efter vårt samtal började det röra på sig... 2013-08-29 16:27 Posten, Sverige En avi har skickats till mottagaren per brev 2013-08-29 14:26 Malmö, Sverige Försändelsen transporteras Så om det går som det ska så har jag en koppling liggande på posten efter jobbet imorrn ![]() ![]() ![]() _________________ Magnus Strömberg MR2 AW11 |
||
Är du på plats 09,45 har du en plats. Därefter kan vi få för oss att fylla ut tomma platser med folk utanför klubbarna (det har inte hänt ännu, men någon gång skall ju vara den första).
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Själv bytte jag en kylslang, vilket var ett ok jobb, och soppafilter, det var mindre mysigt. Men den tilltänkta räsern är nu redo...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5292 besök totalt |